• Mijn moeder heeft kanker, en ze ligt nu dus in het ziekenhuis. ze zegt dat er helemaal niks aan de hand is, maar als ze via de telefoon belt dan is haar stem helemaal schor en dus niet goed. En als ik zeg; hoe gaat het met je? zegt ze; maak je niet ongerust - enzo. Maar ik maak me dus wél zorgen. Ik wil echt dat ze terugkomt en dat alles weer goed is, dat ze die ziekte niet meer heeft. En dan gaan mensen om me heen er nog mee schelden ook, ik word daar echt chagrijnig van.
    Ik hou echt veel van mijn moeder, en ik kan er dus echt niet tegen als zij in het ziekenhuis ligt. En ik wil gewoon huilen, huilen en huilen. Waarom dit mijn moeder moest overkomen. & sorry dit moest ik gewoon kwijt.


    We accept the love we think we deserve.

    Erg voor je. Sterkte.(flower)


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Ik vind dit zo erg dat ik er bijna van moet huilen. :/
    Ik zou het namelijk zelf niet overleven, de gedachte alleen al kan me doen huilen.
    Ik versta je heel goed, dit zijn echt kuttijden. Het is toch niet té erg gesteld met je mama? Ik hoop écht uit de grond van mijn hart dat ze er bovenop komt. Is het te redden? Ja toch!?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ahw, lieverd. Ik snap hoe je je voelt.
    Maar onthoud, ze wilt het beste voor jou, ze wilt dat je doorzet en dat je je best doet.
    Jammer genoeg kan je niks tegen die rotziekte doen.

    Heel veel sterkte, ik hoop dat ze beter wordt!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik weet hoe het voelt liefje <3.
    Het is bij mij niet goed afgelopen, maar geen zorgen,
    ze komt terug.
    Wees sterk & beterschap! (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ah liefje toch. <3 Ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn moeder ons in 2002 bij zich riep; dat ze een raar knobbeltje in haar borst hadden ontdekt. Ik dacht er eerst niet echt overna (ik was 7), maar ik weet precies wat je bedoelt. Elke keer die angst, die ene vraag: 'Komt het goed?'. Maar het is echt zo: het komt goed. I'm here to talk, you know that.


    It's time to be happy again.

    Chapstick schreef:
    Ik vind dit zo erg dat ik er bijna van moet huilen. :/
    Ik zou het namelijk zelf niet overleven, de gedachte alleen al kan me doen huilen.
    Ik versta je heel goed, dit zijn echt kuttijden. Het is toch niet té erg gesteld met je mama? Ik hoop écht uit de grond van mijn hart dat ze er bovenop komt. Is het te redden? Ja toch!?


    Euhm, ik weet niet of het te redden is. Ene keer is het beetje afgenomen, maar de andere keer vinden ze plots heel veel en moet ze weer een paar weken liggen. ): Net zoals deze week dus, denk ik. Ze wil het niet zeggen.


    We accept the love we think we deserve.

    Maar hoe weet je eigenlijk dat je kanker hebt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MysticalRose schreef:
    Erg voor je. Sterkte. (flower)


    mijn moeder is overleden aan borstkanker toen ik drie en een half was...
    ik snap wat je voelt.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 15:53 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky