• Hee.
    Hoe heet die film dat er een jongen en zijn ouders naar een huis verhuizen, maar daar leven geesten ofzo achter de muren waarvan de ogen er uit zijn. Maar dat weten ze niet, en later word er op die jongen zijn lichaam geschreven, en hij krijgt rare beelden te zien. En dan later slaat hij alle muren kapot en vallen er allemaal lijken uit. Wie weet hoe die film heet? :3

    Edit: Ik heb het gevonden. Dus is niet meer nodig om te zoeken. Hier een link van de film: http://www.youtube.com/watch?v=MRJA3lN0xCQ

    x.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 14:04 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Geen idee.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lijkt me een cuwle film ;D jammer dat ik hem niet weet ;(


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet welkeen je bedoelt. Ik zal eens zoeken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geen idee, maar ik wil 'em wel zien :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ik de trailer gevonden heb, show ik hem hier wel. Maar dan moet ik toch echt eerst de naam weten x) En ja, het is een hele leuke film. Ik vond hem dood eng, liet bijna hete thee over mij heen vallen van het schrikken:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    GEVONDEN!


    Sometimes it's best not to care.