• Dus binnen een week gaan wij met het tweede jaar naar Amberloup. Had ik best wel zin in, ik was niet dolenthousiast maar toch. Eerst ging ik bij Irge, Lisemarie & nog twee van een andere klas op een kamer, dat was zo afgesproken, we moesten gewoon nog een iemand zoeken voor bij op de kamer e liggen omdat we met zes moeten zijn. Dus,nu kwam Irge naar mij en Lisemarie om te zeggen dat we ineens niet meer daarbij liggen. Bij Engels werden de andere kamers verdeeld. Dus Chelsea verdeelt de kamers, De kamer van haar vriendinnen was sowieso al verdeeld. Dus, toen kwam het tot de verdeling van Irge's kamer. Chelsea vroeg wie daar bij wilde en ik, Lisemarie en nog drie meisjes staken hun hand op. Natuurlijk kiest Chelsea voor de drie meisjes (waar ze overigens nog goede vrienden mee is ook) en ik & Lisemarie zijn in de laatste kamer gedumpt waar 2 mensen in zitten die ik niet kan uitstaan en twee mensen die ik vreselijk irritant vind. Ik en Lisemarie mogen gewoon niet meer zelf kiezen! Ik was natuurlijk kwaad, maar Lisemarie die is gewoon kwaad naar huis gelopen,voor de bel gegaan was. Dus nu heb ik helemaal geen zin meer om mee te gaan naar Amberloup en denk ik erover om te vragen dat ik me nog kan uitschrijven (als dat het goede woord is).

    Maar om het topic nuttig te maken, wie heeft ook al eens zoiets meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 17:32 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Vervelend ja.
    Kan die indeling niet meer worden aangepast? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Vervelend ja.
    Kan die indeling niet meer worden aangepast? (krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    reyon schreef:
    Vervelend ja.
    Kan die indeling niet meer worden aangepast? (krul)

    nee, want dat is volgende week maandag al en woensdag moet de indeling binnen zijn geloof ik


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz