• Die echt nét begonnen is.
    Ik ben op zoek naar wat meer leesvoer maar heb geen zin om heel veel in te gaan halen. Onderwerp is vrij, zolang het maar een Harry Potter fanfic is! En je belooft redelijk vaak te schrijven :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tainted Glory, Painted Smiles van Courtesan. (:

    Aangezien ik nogal snel schrijf, is mijne al bij hoofdstuk 40, dus ik denk niet dat je die dan wil lezen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heb geen story over HP. Sorry.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eh, je kan The Potters van Square lezen, die is heel leuk!
    Maar hij is al wel ver, al iets van 170 hoofdstukken dusja. Maar hij leest wel heel snel xd


    Here is the place where I love you <3

    EndofRainbow schreef:
    Eh, je kan The Potters van Square lezen, die is heel leuk!
    Maar hij is al wel ver, al iets van 170 hoofdstukken dusja. Maar hij leest wel heel snel xd


    Die lees ik al sinds Square ermee begonnen is, maar ik wil meer :Y)
    Anybody else? (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nog iemand? :X


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eén rondje, twee, drie, vier en zo ging het verder. Haar kamer loste op. Emma had het gevoel dat ze razendsnel achteruitvloog. Een waas van kleuren en vormen kolkte langs haar heen. En hard geluid bonkte in haar oren. Ze probeerde te schreeuwen, maar ze kon niets horen. En toen voelde ze weer grond onder haar voeten en kon ze alles weer zien. Ze knipperde een paar keer met haar ogen en keek om haar heen. Waar was ze? Wat was er gebeurd?

    Emma is een meisje die fan is van de Harry Potter boeken en films. Ze heeft zelf de tijdverdrijver nagemaakt. Ze draait de tijdverdrijver een paar keer rond en per ongeluk komt ze daarmee op Zweinstein terecht.

    Magic Time

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 16:39 ]


    Even a white rose has a black shadow.

    TADAA! ik ben bij 13 maar het zijn kleine stukjes.

    Enjoy(flower)


    Fat chance.

    Journey beyond your imagination (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hey!
    Misschien zou je mijn story willen lezen?
    Daughter of Evil

    It takes courage to grow up and become who you really are


    Ik ben het grootste geheim. Gevaar, liefde en vriendschap komen op mijn pad. Durf jij het aan?

    Het verhaal van een meisje met een verschrikkelijk lot.

    Mijn naam is Manitha Wierendaal en ik ben voorbestemd om te sterven.


    Be true to yourself. Don't lie to anyone else.

    EndofRainbow schreef:
    Eh, je kan The Potters van Square lezen, die is heel leuk!
    Maar hij is al wel ver, al iets van 170 hoofdstukken dusja. Maar hij leest wel heel snel xd


    Hahaha, ik wilde die ook aanraden toen ik de titel zag, maar toen ik merkte van wie dit topic was wist ik dat het niet zoveel nut had. :'D

    Trouwens, Wiarda (Jipster) heeft gezegd dat ze aan een Scorpius love story zou gaan beginnen, maar die is er nog niet. Maar misschien zou dat wel wat zijn. (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 22:56 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hahaha, ik wilde die ook aanraden toen ik de titel zag, maar toen ik merkte van wie dit topic was wist ik dat het niet zoveel nut had. :'D

    Trouwens, Wiarda (Jipster) heeft gezegd dat ze aan een Scorpius love story zou gaan beginnen, maar die is er nog niet. Maar misschien zou dat wel wat zijn. (:


    Aah, dan ga ik die zeker lezen :9~ I <33 Scorpius! Als ik met mijn eigen story klaar ben wil ik denk ik ook zo'n story schrijven, maar weet nog niet precies...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.



    Het is alweer jaren geleden dat de familie Brooks is omgekomen door een vliegtuigongeluk, tenminste dat denkt Charlotte Brooks. Maar wat als Dumbledore een bezoek brengt aan haar en haar uitlegt waarom ze anders is dan de andere in het weeshuis waar ze sinds al die jaren al woont en hij vraagt of ze mee gaat naar Hogwarts, waar ze een oude bekende tegenkomt, die toch heel wat veranderd blijkt te zijn.

    En wat als heer Voldemort niet kreeg wat hij wou en dat hij terugkomt om het gene te pakken waarvoor hij Charlotte haar ouders vermoorden, zal ze vechten of opgeven?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    I don't no of je van een Lucius Malfoy lover story houdt maar:
    klik hier op voor de story!

    samenvatting:

    Het is 1970, tijd dat veel beroemde of bekende toveraars en heksen nog jong waren. Onder andere Lucius Malfoy. Veel meisjes geven nu de aandacht aan zijn zoon, Draco Malfoy. Maar hoe zal dat is zijn tijd zijn geweest?. Zouden vader en zoon zoveel van elkaar verschillen?.


    hopelijk vind je de story leuk! (:


    Every word written is a victory against death | Michel Butor