• Champions League:
    Arsenal- FC Barcelona, 16 februari: 2-1
    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 20:40

    Lyon - Real Madrid, 22 februari, 20.45 1-1
    Real Madrid - Lyon, 16 maart, 20.45

    LA LIGA:
    Deportivo La Coruna - Real Madrid, 26 februari, 22.00
    Real Mallorca - FC Barcelona, 26 februari, 20:00

    PREMIER LEAGUE:
    Arsenal-Stoke City, 23 februari, 20.45 1-0

    EL CLÁSICO:
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april.


    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 23:11 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Ja daarom.
    En Barca heeft Messi, Xavi, Villa, iniesta, Busquets. Het beste middenveld en aanval van de wereld. Alleen Pique is er niet bij, maar puyol als goed is wel.
    EN PEDROOOOO!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)EN PEDROOOOO!


    Ohja, ik wist dat ik iemand vergat, maar ik kwam niet op de naam.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Xavi is 7 tot 10 weg, dus die is op tijd fit. Valdes weet ik niet, maar Pinto is ook heel goed. Al moet die echt iets aan zijn haar doen.

    Ik ben voor allebei, haha.


    hahaha Pinto vind ik eng..
    7 tot 10 maart?
    de wedstrijd is 8 maart eh..
    maar die blessures lopen ook nog wel eens uit, soms valt het mee soms valt het tegen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    hahaha Pinto vind ik eng..
    7 tot 10 maart?
    de wedstrijd is 8 maart eh..
    maar die blessures lopen ook nog wel eens uit, soms valt het mee soms valt het tegen..


    Dagen, was ik vergeten erbij te zetten. En hij is nu al een paar daagjes weg, dus ik neem aan dat hij dan terug is. Het was maar een lichte blessure. (: En anders ga ik janken. Want Barca is Barca niet zonder Xaav.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    hahaha Pinto vind ik eng..
    7 tot 10 maart?
    de wedstrijd is 8 maart eh..
    maar die blessures lopen ook nog wel eens uit, soms valt het mee soms valt het tegen..
    7 tot 10 dagen, Reina


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Dagen, was ik vergeten erbij te zetten. En hij is nu al een paar daagjes weg, dus ik neem aan dat hij dan terug is. Het was maar een lichte blessure. (: En anders ga ik janken. Want Barca is Barca niet zonder Xaav.


    Ooooh ghehehehe, ja nee oke ik snapte het al niet.
    Nou ik hoop voor Barça dat hij er weer is, Xaav is zeer goed.
    En nou ja, voor het spel hoop ik eigenlijk ook wel dat hij er is. Het moet echt een mooie wedstrijd worden ^^
    (met winst voor Arsenal)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ooooh ghehehehe, ja nee oke ik snapte het al niet.
    Nou ik hoop voor Barça dat hij er weer is, Xaav is zeer goed.
    En nou ja, voor het spel hoop ik eigenlijk ook wel dat hij er is. Het moet echt een mooie wedstrijd worden ^^
    (met winst voor Arsenal)


    Xaav is echt briljant, hij moest die gouden schoen winnen.
    Haha, gelijkspel is voor Arsenal genoeg (:

    Ben ik raar als ik Sagna zijn haar wil voelen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Xaav is echt briljant, hij moest die gouden schoen winnen.
    Haha, gelijkspel is voor Arsenal genoeg (:

    Ben ik raar als ik Sagna zijn haar wil voelen?


    Ghehe idd! Ik had gehoopt dat Xaav hem zou krijgen, maar helaas. Messi kreeg hem.
    Ja idd, maar ik houd van winst ^^
    Tis toch vet als Barcelona 'light' wint van Barcelona.. Ook al vind ik dat Barcelona 'light' helemaal NERGENS op slaan..

    Ghehehe neuh opzich is dat niet raar (X ..
    Heb ik ook wel eens, soms moet het gewoon haha


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ghehe idd! Ik had gehoopt dat Xaav hem zou krijgen, maar helaas. Messi kreeg hem.
    Ja idd, maar ik houd van winst ^^
    Tis toch vet als Barcelona 'light' wint van Barcelona.. Ook al vind ik dat Barcelona 'light' helemaal NERGENS op slaan..

    Ghehehe neuh opzich is dat niet raar (X ..
    Heb ik ook wel eens, soms moet het gewoon haha


    Arsenal speelt op dezelfde manier als Barca, of in ieder geval ze willen op die manier spelen. Alleen hebben ze een stuk minder geld, dus vandaag Barca light. Maar ik zeg liever Barca en Arsenal, haha.

    Het ziet er zo vet uit, met die dingen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Arsenal speelt op dezelfde manier als Barca, of in ieder geval ze willen op die manier spelen. Alleen hebben ze een stuk minder geld, dus vandaag Barca light. Maar ik zeg liever Barca en Arsenal, haha.

    Het ziet er zo vet uit, met die dingen.


    Ja maar toch. Ik vind Arsenal nou geen Barcelona light. Want ondanks dat ze op die manier willen spelen, het is een heel ander team met heel andere spelers en het is gewoon nee. Ik wil niet dat Arsenal met Barcelona wordt vergeleken om de speelstijl. Het is gewoon Arsenal en Barcelona.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ja maar toch. Ik vind Arsenal nou geen Barcelona light. Want ondanks dat ze op die manier willen spelen, het is een heel ander team met heel andere spelers en het is gewoon nee. Ik wil niet dat Arsenal met Barcelona wordt vergeleken om de speelstijl. Het is gewoon Arsenal en Barcelona.


    Ik snap de vergelijking die ze maken, maar ik ben ook liever dat ze gewoon Barca en Arsenal zeggen. Anders heb ik ook 300 real madrids light, want er zijn ook heel veel clubs die op die manier spelen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Ik snap de vergelijking die ze maken, maar ik ben ook liever dat ze gewoon Barca en Arsenal zeggen. Anders heb ik ook 300 real madrids light, want er zijn ook heel veel clubs die op die manier spelen.


    Inderdaad, en niemand heeft zoveel centjes als Real.
    Het is gewoon zo dom..
    Net zoals ze spelers gaan vergelijken.. Het stond laatst in de krant, ik weet niet precies met wie het allemaal was, maar het ging zo: 'En is hij al net als messi?'..... antwoord: 'Nee het is nog geen messi maar een vorkie.' Stomme domme opmerking..
    Je kan spelers gewoon niet vergelijken, niemand is zoals messi.. Niemand is zoals een ander, elke speler speelt anders. Natuurlijk zijn er overeenkomsten, maar iedere speler is uniek. Zucht, voetbal is best frustrerend.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Inderdaad, en niemand heeft zoveel centjes als Real.
    Het is gewoon zo dom..
    Net zoals ze spelers gaan vergelijken.. Het stond laatst in de krant, ik weet niet precies met wie het allemaal was, maar het ging zo: 'En is hij al net als messi?'..... antwoord: 'Nee het is nog geen messi maar een vorkie.' Stomme domme opmerking..
    Je kan spelers gewoon niet vergelijken, niemand is zoals messi.. Niemand is zoals een ander, elke speler speelt anders. Natuurlijk zijn er overeenkomsten, maar iedere speler is uniek. Zucht, voetbal is best frustrerend.


    Iedereen is uniek, dus ook voetballers. Er zal nooit een nieuwe maradonna komen, en er zal ook nooit een nieuwe micheal jackson komen. Of we moeten mensen gaan clonen, maar dat is gewoon eng, vies en bah.
    Voetbal is de mooiste sport, in mijn ogen. Maar ik irriteer me aan best veel dingen. Vooral tijdens het WK. Blunder na blunder van de scheidsrechters, en nog wilt Meneertje Blatter geen camara's. Dan heb ik echt iets van Fuck it.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Waarom doet Twitter het niet bij mij?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Iedereen is uniek, dus ook voetballers. Er zal nooit een nieuwe maradonna komen, en er zal ook nooit een nieuwe micheal jackson komen. Of we moeten mensen gaan clonen, maar dat is gewoon eng, vies en bah.
    Voetbal is de mooiste sport, in mijn ogen. Maar ik irriteer me aan best veel dingen. Vooral tijdens het WK. Blunder na blunder van de scheidsrechters, en nog wilt Meneertje Blatter geen camara's. Dan heb ik echt iets van Fuck it.


    Inderdaad! En dan hebben ze EINDELIJK scheidsrechters aangenomen voor de achterlijn ZIEN ZE NIKS! Toen met zo'n interland van Nederland, na de WK finale, ging de bal over de lijn. Stekelenburg wijst naar die man van; hee joh hij is uit. Ziet die blinde kip geen fuck. Ja waarvoor sta je er dan zeg? Sjonge jonge. Het is gewoon zo jammer dat er soms te veel frustraties bij komen kijken, want voetbal is inderdaad -naar mijn mening- de mooiste sport. Net als hier in de Nederlandse competitie, die scheidsrechters falen echt. Natuurlijk kunnen ze fouten maken, maar als je de fouten ziet de ze maken! Ik vraag me soms af waarom die gasten überhaupt een scheidsrechter diploma hebben.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.