• Ik ben bezig met een DM story en ik probeer een Patronus voor hem te bedenken. Zijn patronus is nog niet bekend..
    Ik dacht misschien aan een pauw, omdat hij zo ijdel is, maar dat is misschien iets te meisjesachtig..
    Wat denken jullie?
    Laat please weten waaraan jij denkt en waarom?
    Dankjewel!
    xxxx'Mara(flower)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb het nog even voor je opgezocht en Draco leert nooit een patronus te produceren. Ik wist het al, want het is een keer op tv geweest een hele tijd geleden en het staat ook op Wikipedia de engelse versie.


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    J.K. Rowling heeft ooit eens in een interview gezegd dat Draco niet in staat is een patronus te produceren.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Een draak. :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pauw.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik vind een haan wel passen (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Jullie hebben echt allemaal goede ideeën.
    Ik had ook al aan een slang gedacht, maar is idd best cliché.
    Die fret vond ik ook komisch, maar ik denk niet dat Draco daar blij van zou worden.. Tjaa, als Lucius al een pauw heeft.. toch maar niet.
    Ik vond die witte vos wel een leuk idee. Dat zijn echt prachtige beesten en ze passen heel goed bij zijn karakter.
    Dankjulliewel!
    xxxxxxMara(flower)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    MaraMalfoy schreef:
    Jullie hebben echt allemaal goede ideeën.
    Ik had ook al aan een slang gedacht, maar is idd best cliché.
    Die fret vond ik ook komisch, maar ik denk niet dat Draco daar blij van zou worden.. Tjaa, als Lucius al een pauw heeft.. toch maar niet.
    Ik vond die witte vos wel een leuk idee. Dat zijn echt prachtige beesten en ze passen heel goed bij zijn karakter.
    Dankjulliewel!
    xxxxxxMara(flower)


    Welke doe je dan?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk dat ik voor de witte vos ga,
    die is zo schattig en past mooi bij zijn haar:9~


    Have you ever been alone in a crowded room?

    een witte vos.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik zou een leeuw of een tijger nemen, klauwend en gevaarlijk maar toch met een klein hartje (als hij getemd is :') ) (flower)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Een vos.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    (hoera)


    SLOAN.

    Heeft J.K. Rowling ooit niet gezegd dat echte dooddoeners geen patronus kunnen produceren?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    HeroHUNTER schreef:
    Heeft J.K. Rowling ooit niet gezegd dat echte dooddoeners geen patronus kunnen produceren?


    Tjaa, dat zou kunnen,
    maar als dat zo is.. waarom heeft Lucius er dan wel een?
    Ik weet wel dat Draco nooit een patronus heeft leren produceren, maar in mijn story leert hij dat wel.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Armistice schreef:
    In mijn verhaal heb ik een kraai gebruikt, een kraai ziet er namelijk best schuldig uit, maar in werkelijkheid doet hij niks. (:


    Dat vind ik een mooie gedachte erachter.


    ars moriendi