• Fijn, ik heb nog niet zo heel lang een nieuwe laptop, en ik vind dat ding nog steeds helemaal geweldig. Nouja. Vond.

    Ik sta net op uit mijn bed, kleed me aan, pak de laptop en het snoer en wil naar beneden gaan. Maar ik had kennelijk dat snoer niet helemaal goed dubbel gevouwen in mijn hand, dus het hing tussen mijn benen waardoor ik struikelde. Dus die laptop vliegt uit mijn handen vandaan en knalt tegen mijn zwarte kast aan. Ik probeerde dat ding nog in alle macht op te vangen, maar dat lukte uiteraard niet en hij viel met een knal op de grond. En de zwarte verf van m'n kast is er ook gedeeltelijk af.
    Dus ik probeer 'em net aan te zetten, gaat prima, maar het beeldscherm doet het alleen niet meer. Er zitten allemaal gekleurde strepen en zwarte vlekken op ;__; en dat heb ik met mijn mobiel ook ooit eens gehad, die was toen ook dood.

    En dan weet mijn pa het nog niet eens, die gaat me vermoorden jonge. I'm gonna die.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oooo, noo o_o Dat is zwaar klote :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ga naar de zwarte markt! Daar zijn genoeg mensen die hem kunnen repareren voor een goedkoop prijsje (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Oh god, wat vreselijk! ;o


    Your call, Detective Shinypants.

    Fuuuuuuuuuuuck!


    hey kijk ik weet niks!

    Pickwick schreef:
    Ga naar de zwarte markt! Daar zijn genoeg mensen die hem kunnen repareren voor een goedkoop prijsje (:

    Ja daar ga ik zondag sowieso nog heen, maar dit valt gewoon niet te repareren, d'r moet dan meteen een heel nieuw beeldscherm op.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Creamy schreef:
    Fuuuuuuuuuuuck!


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Dat is indd klote. Ik vrees daar ook altijd voor als ik met mijn laptop ga wandelen. :/

    Nazgul schreef:
    Oooo, noo o_o Dat is zwaar klote :/


    we all deserve to die

    Aii, dat heb ik ook gehad, idd, zwaar klote!


    Opgeven is geen optie.

    Creamy schreef:
    Fuuuuuuuuuuuck!


    People change like the seasons - J. Cole

    Omygod, dat is zooo erg :O


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Daarom ehb ik dus altijd mijn laptop in een tas zitten:Y)

    Maar het is echt vet klote van jou laptop:O


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    Daarom ehb ik dus altijd mijn laptop in een tas zitten:Y)

    Maar het is echt vet klote van jou laptop:O

    Als ik er in huis mee rondloop ga ik dat ding echt niet elke keer in die tas doen XD

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 13:52 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nazgul schreef:
    Oooo, noo o_o Dat is zwaar klote :/


    We accept the love we think we deserve.

    Ik snap hoe je je voelt. Ik had een nieuwe telefoon, en toen besloot iemand mij in een zwembad te duwen. D: maarja, het is allemaal materiaal, het kan vervangen worden. (cat)