• Gheghe, omdat iedereen wel een topic over een bekendheid heeft moet ik er ook eentje.

    Sorry maar ik vroeg me af wat jullie van hem vinden, oke hij ziet er vaag uit, het is zo zonde want vroeger mogt ie er best wel wezen..

    En zijn muziek vind ik zo mooi.. Hehe, en zijn moonwalk..x´d


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind hem eigenlijk geweldig, voor die operatie dan --"
    Nu is zijn neus zooo fake, en hij was er een paar jaar geleden zelfs afgevallen x'D

    klinkt raar
    maar vroeger toen ik klein was xD
    en ik zag hem op tv
    was ik egt heel erg bang xD
    was 4 ofzo
    en soms schrok ik zo dat ik moest huilen XD

    maar hij maakt wel goeie muziek

    en nu schrik ik niet meer hoor :P

    Ja i know, maar hij is een lekkerding geweest man!Oeps ik laat me gaan, en nouja ik kan geen genoeg krijgen van Billy jean!x´D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Die huidskleur van hem tegenwoordig is fatt ='D Die is zò bleek dat je geen foundation meer nodig hebt als je als lijk de straat over wil gaan, en das coewl. 8D


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Hij was vroeger een mooie jongen =] en euh zijn muziek en dansmoves zijn bekent over de hele wereld dus hij moet wel goed zijn! Maar het is niet mijn smaak x']

    Best eng?
    Maar de muziek is gewoon wel oke, niet helemaal mijn smaak maar wel goed? Like the king of pop jongeh o.o

    is wel oke

    Ik ga de moonwalk oook leren,:Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind zijn uiterlijk echt vreselijk. Hij is 50 geworden toch? Laatst was er op de tv hoe hij eruit zou zien zonder al die operaties, en ik moet zeggen hij ziet er dan best wel oké uit. Maargoed.
    Zijn muziek is wel oké, dat wel. XD


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het boeit me niet zo hoe die erruit ziet,
    Maar zijn liedjes en hoe die danst is Geweldig.

    Ik hou me niet met hem bezig.


    blame the bully.

    Het boeit me niet zo hoe die erruit ziet,
    Maar zijn liedjes en hoe die danst is Geweldig.

    Thats it


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    zijn muziek is wel melig, maar niet mijn stijl.
    En ga nou niet zeiken: oh hij is zo lelijk. Ik heb voor het laatst zijn biografie gelezen en ik snap wel dat hij zoveel aan zich laat veranderen

    hij is eng. raar. psycho. who the fuck hangt ze kind nou over een railing. serious! anyways. hij ziet er ook eng uit. ze neus.. ik zweer. die gaat er ooit ECHT af vallen x'D en de muziek vind k slecht. de beat it cover van fob en de metal beat it cover, vind ik wel goed though. x'D Maarja. thats just taste


    The economy is suffering, let it DIE!

    Die moonwalk lukt me dus nbooit,,...
    Ach je weet ik heb vanmiddag een film over hem gezien dus ben ik weer helemaal eventjes van hem in de banx'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.