• Bij de Crew-leden zou eventueel een Nieuwsteam kunnen. Dit team zal bestaan uit mensen die het dagelijkse nieuws verteld van de wereld, op Quizlet. Natuurlijk word niet alles besproken, maar echt alleen belangrijk nieuws geplaatst. Eventueel zou je dan nog onderling kunnen bespreken wie royalty, sport of politiek doet.

    Daarvoor kan Rutger een apart forum voor aanmaken en wie een nieuwtje vind die kan hem dan posten. :) Is mijn soort idee dan wat handiger is dan.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 19:12 ]

    Ja, inderdaad @reactiehierboven
    EDIT: Alleen dan wel echt het nieuwsteam want de helft vergeet bronnen, aanhalingstekens en spellingsregels.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 18:46 ]

    Misschien handig voor anderen, maar ik heb echt geen behoefte aan nieuws over andere landen etc.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik vind het een goed/leuk idee.:Y)

    Ik denk niet dat het dan bij de Crew komt.. omdat de crew meer is om Q in orde te houden.. en ik denk niet dat je Q in orde houd als je de nieuws gaat vertellen xd

    en zo veel interesse heb ik niet in et nieuws xd anders keek ik wel hart van Nederland of zo ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    Ik denk niet dat het dan bij de Crew komt.. omdat de crew meer is om Q in orde te houden.. en ik denk niet dat je Q in orde houd als je de nieuws gaat vertellen xd

    en zo veel interesse heb ik niet in et nieuws xd anders keek ik wel hart van Nederland of zo ;P

    Amen.

    ja goed idee :'D


    Shoganai i ne~

    Leuk idee :9~:9~


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan is nu.nl toch sneller vind ik, beetje overbodig =P


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik denk dat dat heel veel tijd kost voor die Nieuws-mensen. Ik persoonlijk ben ook niet zo heel geïnteresseerd in het nieuws.


    Our perspective only changes when we change our position.

    de dingen die sommige Q leden belangrijk vinden posten ze zelf wel op het forum, en voor de rest hebben we al rtl nieuws, rtl z, eeh, editie nl, rtl boulevard etc etc etc.. om maar wat voorbeelden van één zender te noemen?

    Straks is de crew lijst nog groter dan de online ledenlijst op een zondagavond rond 3:00u. ;s


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind het niet echt nodig.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Rickjuh schreef:
    Dan is nu.nl toch sneller vind ik, beetje overbodig =P


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik vind het wel een leuk idee, maar ik ben bang dat het een beetje overbodig is. Zoals hierboven al gezegd wordt, posten sommige users belangrijk/interessant nieuws zelf al op het forum.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg