• De stelling van vandaag luidt:
    IVF-behandelingen moeten geheel voor eigen kosten zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oneens,die dingen zijn echt belachelijk duur en kunnen mensen echt niet zelf betalen. Kinderen zijn de toekomst dus die moet je niet afnemen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat is dat? :X

    Wat is IVF?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    uncommon schreef:
    Wat is dat? :X


    heb zo gevoel dat het te maken heeft met kinderen krijgen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    uncommon schreef:
    Wat is dat? :X

    IVF is als de eicel buiten het lichaam word bevrucht met een zaadcel en de bevruchte eicel dan bij een vrouw in haar baarmoeder word ingebracht om haar zwanger te maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    IVF is als de eicel buiten het lichaam word bevrucht met een zaadcel en de bevruchte eicel dan bij een vrouw in haar baarmoeder word ingebracht om haar zwanger te maken.


    Jah dat bedoel ik xd.

    Volgens mij noemde ik dat altijd dankzij me ma reageerbuiskindjes..
    me oom [die gwn jonger is dan me zus.] is zo op de wereld gebracht ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oneens. Sommige mensen kunnen er niks aan doen dat ze onvruchtbaar zijn en dan vind ik het wel zo netjes dat dat vergoed moet kunnen worden. Het leven is al niet goedkoop, dan zou dat er ook nog eens bij moeten komen!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oneens, het is sowiezo al duur en als mensen echt graag kinderen willen moet je hun droom niet afpakken want sommige kunnen het nogeens niet betalen..


    Stop wishing, Start doing..

    Hmmm aan de ene kant eens, want de meeste mensen doen zo'n behandeling en verwachten na 2 keer al een wonder. Dan stoppen ze en krijgen ze alsnog een kind zonder behandeling. Dan verspil je de tijd van diegene die jou helpt.
    Aan de andere kant oneens, want sommige mensen hebben het nodig.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens maar eigenlijk ook wel weer eens
    Soms lukt zoon behandeling ook niet en het kost veel geld om zoon behandeling te laten doen.


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Eigenlijk vind ik van wel. Ik snap dat die mensen graag een eigen kind willen, maar ze kunnen anders toch ook adopteren?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oneens, we hebben nu al te kampen met vergrijzing. Als vrouwen dit zelf moeten gaan betalen zullen ze het eerder laten. Zo komen er nog minder mensen op de wereld.
    Van de andere kant gaan die vrouwen dan kinderen adopteren. Dan zijn die kinderen al geholpen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oneens.

    Oke, dubbel

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 10:55 ]