• Oke, wij moeten voor Maatschappijleer een opdracht maken; een eigen product presenteren, en een eigen slogan verzinnen. En ik deed die opdracht met mijn beste vriendin, maar in mijn klas zit een meisje, en die heeft met íedereen ruzie, omdat ze over iedereen praat.
    Ik en mijn vriendin hadden dus al een product, en een slogan. Word er opeens besproken dat dat meisje bij ONS moest. En toevallig was ik ook nog ziek; nu hebben ze een ander product, want zij wou weer niet over justin bieber doen. - Ja we deden zelfgemaakte justin bieber shampoo, klinkt stom, maar was wel grappig - nou wil dat meisje het over 'Ringen' Doen. Ringen aan je hand. Omg, ik haat het zo.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haha logisch. Maar ja, dan hadden ze het eerder moeten zeggen. (cat)

    Dat snap ik, ik zou tegen haar zeggen dat zij zich maar gewoon aan jullie (dus jouw vriendin en jij) zich moet aanpassen omdat zij er lastminute is bijgekomen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind het stom dat jullie nu voor haar je opdracht moeten veranderen. JB shampoo is genialineus (:


    Felix

    Wat. Stom. Kunnen jullie niet naar de leraar gaan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Wat. Stom. Kunnen jullie niet naar de leraar gaan?

    Het mag niet veranderd worden, omg ik haat het zo!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    CrazyChicken schreef:
    Ik vind het stom dat jullie nu voor haar je opdracht moeten veranderen. JB shampoo is genialineus (:


    Smile and live.

    Poseidon schreef:
    Dat snap ik, ik zou tegen haar zeggen dat zij zich maar gewoon aan jullie (dus jouw vriendin en jij) zich moet aanpassen omdat zij er lastminute is bijgekomen. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga gewoon een e-mail sturen naar de leraar van Maatschappijleer. Ik werk ábsoluut niet met haar samen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.