• Nou ik hebhad een vriend, ex dus. Het is een x uit geweest en daarna hebben we onze relatie geheim gehouden.
    Nou, ik laat mijn laptop altijd aanstaan als ik wegga dus vandaag ook. Toen ging ik op mobiel msn en met m praten. Nu hebben mijn ouders dus alle gesprekken tussen ons gelezen en er stonden ook dingen in die gewoon niemand hoeft te weten. Toen belde ze me dus dat ik naar huis moest komen om te praten en werden ze dus behoorlijk boos. Ze hebben dus besloten om me uit huis te plaatsen.
    Nou dat vond ik al erg genoeg, kwam er ook nog eens bij; mn vriend, ex dus, heeft definitief al het contact verbroken en wil niks meer met mij te maken hebben door dit. Dus kan ik ook niet naar hem toe. En nou mis ik hem vreselijk en moet ik ook nog eens het huis uit..

    Wat de hell moet ik doen?!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je ouders willen je uit huis plaatsen omdat je een relatie hebt :S?


    Life is hard and then we die

    misschien moet je nog een keer goed met je ouders gaan praten, ze kunnen je toch niet het huis uitzetten door een msngesprek?


    Even a white rose has a black shadow.

    waarom moet je het huis uit omwille van je vriend ? Leg uit dat je niet naar hem kan, misschien laten ze je dan blijven ? (cat) man, wat rot


    We're hiding behind skin that's too tough

    Jemig. Dan moet het wel heel erg geweest zijn allemaal. Misschien kan je kijken of je bij een vriendin kan slapen tijdelijk. Misschien trekken je ouders na een tijdje weer bij. Maar ik weet natuurlijk niet wat je allemaal gezegd hebt.


    it's so empty living behind these castle walls

    PUKKELxDING schreef:
    Je ouders willen je uit huis plaatsen omdat je een relatie hebt :S?

    Ja. Want hij heeft dingen in t verleden gedaan. En wat er gezegd werd is gewoon ja, iets wat niemand hoeft te lezen. Echt niemand. Het gaat niet om sex of wat dan ook, het was ook geen ruzie maar gewoon. Ergere dingen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Discover schreef:
    misschien moet je nog een keer goed met je ouders gaan praten, ze kunnen je toch niet het huis uitzetten door een msngesprek?

    Ik heb de halve dag met ze gepraat..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat?! Je ouders zetten je het huis uit vanwege een relatie met een jongen? Ze mogen dan nog zo'n grote hekel aan hem hebben, ik vind dat toch echt niet kunnen. Zeker niet nu het sowieso al uit is. O.o
    Waar willen ze eigenlijk dat je heen gaat dan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    wtf , dat gaat er toch over ? dat je ouders je dat aandoen!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ergens snap ik de reactie van je ouders wel, maar wat willen ze doen? Je bij een vriendin dumpen? Bureau Jeugdzorg?
    Sorry, ik bedoel het niet slecht


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ergens snap ik de reactie van je ouders wel, maar wat willen ze doen? Je bij een vriendin dumpen? Bureau Jeugdzorg?
    Sorry, ik bedoel het niet slecht

    Ze hadden het over zo'n jeugdhuis of zo. Geen idee wat ze willen.. Maar me vader wilde me in ieder geval weg hebben, dat stond vast.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat een onzin. Ik bedoel ze mogen je om iets kleins niet eens uit huis zetten. Dat is zo'n gedoe om iemand het huid uit te krijgen. Daar moet je eerst wel een paar keer de politie voor moeten bellen


    Love sheds light one the darkest of times

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ze hadden het over zo'n jeugdhuis of zo. Geen idee wat ze willen.. Maar me vader wilde me in ieder geval weg hebben, dat stond vast.


    Daar zijn normaal gesproken wachtlijsten voor van maanden. Ik woon in Drenthe, wij hebben de kortste wachtlijsten van heel Nederland en dat duurt al lang.. Maar dat kunnen je ouders ook niet zo 1,2,3 zelf beslissen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Daar zijn normaal gesproken wachtlijsten voor van maanden. Ik woon in Drenthe, wij hebben de kortste wachtlijsten van heel Nederland en dat duurt al lang.. Maar dat kunnen je ouders ook niet zo 1,2,3 zelf beslissen.

    Nja t hoeft niet perse dat te zijn, maar ze willen me gewoon weg hebben.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ze hadden het over zo'n jeugdhuis of zo. Geen idee wat ze willen.. Maar me vader wilde me in ieder geval weg hebben, dat stond vast.
    dat begrijp ik niet! ouders horen je te steunen door dik en dun!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)dat begrijp ik niet! ouders horen je te steunen door dik en dun!

    Dat hoorde me vriend ook te doen :( Maar die heeft me ook keihard laten vallen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.