• Ik loop stage op een BSO = BuitenSchoolse Opvang. En nu moet ik woensdag een knutselactiviteit bedenken voor de kinderen en ik weet niksss.
    Het zijn 6 kinderen van 5 tot 9 jaar (nerd)

    Hulp ?


    -

    Leer ze bootjes vouwen of vliegtuigjes. x]
    Euh, van die macramé bandjes maken?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Macaroni versiersels? Lol.

    BSO is bij ons een studierichting, maar oki.
    Iets met zand plakken of een soort spirelli. Misschien iets in thema van carnaval? Dat ze een tekening moeten versieren met vanalles ofzo. Ik weet het niet. (krul)

    Komop mensen, denk eens als een schoolkind D:


    -

    Ik zou macramé heel leuk gevonden hebben. Of gewoon simpel inkleuren.


    Let the Night embrace you

    Ik haatte dat soort dingen altijd zo erg, er was alleen 1 keer iets dat ik leuk vond. En dat was dingen weven, of vlechten(met van dat wol).
    Ik weet wel dat een vriendin van me het altijd leuk vond om te kleien en met van dat papier-maché dingen te maken.
    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 21:56 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    knutselen? Het is bijna pasen, wij maakten altijd zon leuk gevlochten mandje met een hengsel er aan en dan konden ze dat mee naar huis nemen, of gewoon zon vierkant blaadje vouwen en daar kan je ook een mandje van maken met een paar knipjes er in en tadaa. XD

    Origami :9~
    Iets te hoog gegrepen?
    Ga kraaltjes strijken.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Papiermachee?
    Offe hoe noem je dat.
    Das vet leuk
    Ik ging vorig jaar met CKV een hoed van papier machee maken en hij was vet koel haha :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb al iets gevonden wat me wel leuk leek _O_


    -

    Wat ge je doen?
    Ik vond het vroeger altijd heel fijn om keukenzout te kleuren.
    -dan moet je gewoon keukenzout en van dat stoepkrijt nemen en dan mogen ze dat kleuren en dan in een potje doen, dan krijg zo heel mooie laagjes :)-


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn