• Ik kreeg daarnet een heel smerig smsjes, en ik heb geen idee van wie het is. Ik ken het nummer niet. Er stond:

    Hoi geile hoer. Ik heb zin om je van alle kanten te nemen. xxx Je geile teddybeer.

    Ik vind dit echt smerig en ook wel eng. Want ik heb geen idee wie dit heeft gestuurt...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    .. wtf O.o
    Blokkeer het nummer.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gatver. Inderdaad blokkeren.


    I am an idiot, I move.

    Gedaan :Y)

    Thanks :P

    Maar ik schrok me rot :S Heb hier normaal nooit last van, snap ook niet waarom iemand zoiets stuurt of hoe diegene aan mijn nummer komt..


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Misschien een cijfer verkeerd? Ik heb daardoor ook al vaak berichtjes gekregen van mensen die ik niet ken :/
    Maar wel bah ja


    As travars

    Waarschijnlijk was het bedoeld voor iemand anders, en heeft degene die het heeft verstuurd het naar een verkeerd nummer gestuurd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ohmai, heb ik ook een keer gehad.
    Blokken & niet verwijderen, mss kan je het later gebruiken als nodig is in ernstige gevallen. -wil je niet bang maken ofzo, ik had dit ook, alleen ik verwijderde zegmaar het 'bewijsmateriaal' enzo. (: -


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Stiekem vind ik het grappig. x'D
    Maar inderdaad enorm vies! Blokkeren die handel!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    nerveus schreef:
    Gedaan :Y)

    Thanks :P

    Maar ik schrok me rot :S Heb hier normaal nooit last van, snap ook niet waarom iemand zoiets stuurt of hoe diegene aan mijn nummer komt..


    heb ik ook nooit alleen n had ik ineens iemand die me smsdevan; hey snoesepoes kun je slapen?ik niet.
    ikd8 echt van wtf xD

    Ik zou erop ingaan ;$ hahahahaha

    Ik heb het ook gehad alleen ik hem mijn simkaart door midden gebroken.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Heet, lmao.. Nee dat is wel creepy ja, xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Courtesan schreef:
    .. wtf O.o
    Blokkeer het nummer.

    uncommon schreef:
    Ik zou erop ingaan ;$ hahahahaha

    ikke ook xD
    en later blokeren.


    we all deserve to die

    Miauw schreef:
    Waarschijnlijk was het bedoeld voor iemand anders, en heeft degene die het heeft verstuurd het naar een verkeerd nummer gestuurd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Miauw schreef:
    Waarschijnlijk was het bedoeld voor iemand anders, en heeft degene die het heeft verstuurd het naar een verkeerd nummer gestuurd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay