• Okeeee, ik word echt gek ofzo o.o Ik zit alleen thuis, en ik voel me al de hele dag super moe en afwezig dus ik wil net even lekker gaan slapen met mijn kamer deur dicht. Val ik eindelijk in slaap, word ik weer wakker van me kat die opeens naast me zit te miauwen en mijn deur stond opeens open terwijl ik helemaal alleen thuis ben. En mijn deur kan niet zomaar open want er zit zo'n klikje op.

    Ik ga even naar beneden om mijn moeder te bellen, zie ik ineens in mijn ooghoeken een schaduw langs me dus ik schrok me rot en ga terug naar boven. Ga weer achter mijn computer zitten, flikkert overloop lamp ineens uit zich zelf aan o.o ( NEE IK LIEG DIT NIET!! ) En vernam ik opeens koude adem in me nek geblazen.. Wooow ik vind dit echt eng worden hoor ]: Wat moet ik doen? o.o

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    rustig ademen en bel een vriendin Met zn 2e ben je sterker ^^
    Sterkte(flower)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Je bent de nieuwe kandidaat voor de volgende Saw (duivel)

    Nee joke, gewoon iemand bellen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hetzelfde wat ik zou doen: GILLEN!
    Nee, lol. Je kunt niets doen, denk ik?
    Ga gewoon leuke dingen doen, kijk een grappige film, zet muziek aan of zoiets. Als je je erop gaat concentreren dan zie je ineens overal rare dingen, dan ga je je van alles verbeelden, haha.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    snel uit huis gaan, dit lijkt me eng :s


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    snel uit huis gaan, dit lijkt me eng :s

    Hahaha. Maak haar anders bang
    Zet een komedie op, neem wat drank, eten en zet je voor de tv. Gedachten verzetten, er is helemaal niets aan de hand


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Soundeffect schreef:
    Hetzelfde wat ik zou doen: GILLEN!
    Nee, lol. Je kunt niets doen, denk ik?
    Ga gewoon leuke dingen doen, kijk een grappige film, zet muziek aan of zoiets. Als je je erop gaat concentreren dan zie je ineens overal rare dingen, dan ga je je van alles verbeelden, haha.

    Ik durf nu serieus geen muziek op té zetten. Maakt te veel lawaai en ben dan bang dat er ineens iemand achter me staat ofzo.. Damn, ik voel me bekeken o.o


    Sometimes it's best not to care.

    ^
    Lol, roept er ineens iemand vanachter je: 'Zet die tering herrie uit! 8D'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    ^
    Lol, roept er ineens iemand vanachter je: 'Zet die tering herrie uit! 8D'

    Woooow kind, doe normaal ! :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Anders bel je iemand om naar je huis te komen? Dan kan je samen wat doen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    omg, dat is wel eng O.o
    Dan moet je op bed met je rug tegen de muur gaan zitten, en dan gezellig een film gaan kijken, een romantische komedie ofzo, geen horror :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ahhhhhh, zo eng!
    Een vriendin bellen en vragen of ze daarheen komt?
    En niet eraan denken, misschien hallicuneer je (ofzo)?


    We accept the love we think we deserve.

    Ik had ergens eens gelezen dat je je moet voorstellen dat je in een grote bel zit waar de 'geesten' niet doorheen kunnen. Als ik dat altijd doe werkt het wel. Maar ik zou gewoon een vriendin bellen en vragen of ze naar je toe kwam ofzo.


    it's so empty living behind these castle walls

    Junns schreef:
    Je bent de nieuwe kandidaat voor de volgende Saw (duivel)

    Nee joke, gewoon iemand bellen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Soundeffect schreef:
    Hetzelfde wat ik zou doen: GILLEN!
    Nee, lol. Je kunt niets doen, denk ik?
    Ga gewoon leuke dingen doen, kijk een grappige film, zet muziek aan of zoiets. Als je je erop gaat concentreren dan zie je ineens overal rare dingen, dan ga je je van alles verbeelden, haha.


    Hope goes lost but never dies.

    doe bloody marie