• wil zichzelf dood hebben. Omdat iedereen haar haat. Ze word uitgescholden voor dingen.. En niemand helpt haar gewoon. Er zijn gewoon echt veel haters, en ze heeft er genoeg van. Ze word gepest.. En al die dingen. Wat kan ik tegen haar zeggen, en wat moet ik/zij doen? Help, alsjeblieft?


    We accept the love we think we deserve.

    Ik denk dat ze hulp moet zoeken als het echt zo erg is. Ze heeft het jou waarschijnlijk in vertrouwen verteld, dus het voelt misschien vervelend om het verder te vertellen, maar als ze echt depressief is heeft ze hulp nodig, en als niemand ervan weet kan ook niemand haar helpen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ehm vooral zeggen dat ze het NIET moet doen.
    Enn, fock ik ben zo slecht in deze dingen uitleggen, terwijl mijn vriendin het ook vaak genoeg gewild heeft. Meestal wijs ik haar op de positieve dingen van het leven, en laat haar beseffen wat ze achter zal laten.
    Fock de rest is ook een handige term om te onthouden haha.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zou zeggen dat ze bij jou kan vertellen en dat het geen oplossing is. Misschien als je bij haar op school zit,voor haar opkomen? En zeggen dat er echt wel mensen zijn die van haar houden en laten zien dat ze altijd bij je terecht kan. Als ze onzeker is zou ik haar overtuigen dat ze écht niet zo moet zijn,want dat ze echt een leuke persoon is. Ze moet zich boven die pesters zetten want zij zijn grote kans zelf onzeker over hun eigen en help haar daarmee. Ik heb het ook meegemaakt bij iemand.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 17:12 ]

    Ja, een vriendin van mij had dat ook. Dan val je gewoon stil. Je moet haar laten zien dat ze wat waard is, wat die pesters ook zeggen. En dat doen op jouw manier, telkens complimentjes geven die haar opfleuren bijvoorbeeld, haar troosten als ze het niet meer aankan. En ook met iemand gaan praten die ouder is en er meer verstand van heeft. Misschien datje naar haar ouders kan gaan?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Socrates schreef:
    Ja, een vriendin van mij had dat ook. Dan val je gewoon stil. Je moet haar laten zien dat ze wat waard is, wat die pesters ook zeggen. En dat doen op jouw manier, telkens complimentjes geven die haar opfleuren bijvoorbeeld, haar troosten als ze het niet meer aankan. En ook met iemand gaan praten die ouder is en er meer verstand van heeft. Misschien datje naar haar ouders kan gaan?

    Telkens complimentjes geven lijkt me niet verstandig, als je dat namelijk te vaak doet, verliest het zijn waarde en zal ze zoiets hebben van: "ja dat zeg je ook alleen maar omdat ik me kut voel".
    Gewoon er voor haar zijn en leuke dingen met haar doen, en misschien introduceren aan je andere vriendinnen zodat ze misschien ook een groepje krijgt?


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Telkens complimentjes geven lijkt me niet verstandig, als je dat namelijk te vaak doet, verliest het zijn waarde en zal ze zoiets hebben van: "ja dat zeg je ook alleen maar omdat ik me kut voel".
    Gewoon er voor haar zijn en leuke dingen met haar doen, en misschien introduceren aan je andere vriendinnen zodat ze misschien ook een groepje krijgt?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flawless schreef:
    Ik zou zeggen dat ze bij jou kan vertellen en dat het geen oplossing is. Misschien als je bij haar op school zit,voor haar opkomen? En zeggen dat er echt wel mensen zijn die van haar houden en laten zien dat ze altijd bij je terecht kan. Als ze onzeker is zou ik haar overtuigen dat ze écht niet zo moet zijn,want dat ze echt een leuke persoon is. Ze moet zich boven die pesters zetten want zij zijn grote kans zelf onzeker over hun eigen en help haar daarmee. Ik heb het ook meegemaakt bij iemand.

    Nee,ik zit niet bij haar op school jammer genoeg ): Zij heeft een veel lager niveau dan ik.


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    (...)
    Nee,ik zit niet bij haar op school jammer genoeg ): Zij heeft een veel lager niveau dan ik.

    Met haar dan afspreken samen met je vrienden?

    Flawless schreef:
    (...)
    Met haar dan afspreken samen met je vrienden?

    Ja, ik ga Zaterdag wat met 'r doen.
    Maar het gaat erom, ze voelt zich echt kud.


    We accept the love we think we deserve.

    DANKJEWEL IEDEREEN! <3_O_


    We accept the love we think we deserve.