• Mijn voornemen is:
    mijn eigen politieke partij oprichten. (cat)
    Jouw wensen/voornemens?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nolanverse schreef:
    Ooit ooit ooit ooit ooit ooooooooooooooooit mijn eigen film kunnen regisseren (A)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    School afmaken, dan een jaartje high school, studeren en tussendoor kijken of ik door kan breken als schrijfster (erna mag ook). Gewoon een gelukkig leven waar ik alles kan doen wat ik leuk vind.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Tsjaah, ooit weer door leren naar gastvrouw niv 3 of verder nog, dat k een eigen restaurant kan openen xD
    En dat ik zo lieve vriend krijg, en ooit er mee ga trouwen, oh wacht heb al een vriend xD Dat ik met mijn vriend ga trouwen en kindjes krijg


    What is youre favo scary movie?

    Gelukkig en gezond zijn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eerst een zorgen dat ik ooit ga slagen.
    En oooh, Ik wil later zo graag in een kostuumdrama spelen. Dan wil ik een jurk met een corset aan. (:


    Winter is coming.

    Ontwikkelingswerk doen.
    Schrijver worden.
    In het buitenland wonen.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Mijn wens is om minstens één boek uit te brengen. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn killer gaming rig bouwen.
    Verhuizen naar ander land.

    Lekkere vent trouwen en emigreren naar Engeland(cat).

    Ik vind kleine Engelse kindjes leuk praten! MOMMY!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik heb besloten om in het nu te leven& de dingen die ik later wil doen, nu te doen..
    het lukt voor geen meter

    Ik ga journalistiek studeren in Canada en tijdens mijn opleiding ga ik voor de fun een auditie doen voor een film of zo en ik ga ook een boek proberen te schrijven.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mijn school afronden, daarna hopelijk naar een goede fotografie opleiding en ook die afronden en ik droom al van kleins af aan om in Amerika te wonen, daar dan uiteindelijk te gaan trouwen en te werken voor 1 of ander tijdschrift als fotograaf.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    1. blijven leven. en mijn havo afaken en meschien naar het VWO gaan.
    2 journalist woorden
    -mode
    -nieuws
    -redacteur.
    3. Model worden, het minstens 1x beleven.
    4. huis, man, 2 kinderen twee meisje genaamd Doris en Massie.
    5. gewoon een goed leven hebben :')


    =