• Deze story is eigenlijk best wel goed.
    Echt origineel bedacht, vind ik dan.
    Wat vinden jullie ervan? Nemen jullie abo?

    *hele tekst is klikbaar*


    We accept the love we think we deserve.

    Het is jammer dat het een Bieber story is, maar goed, misschien vinden anderen dat juist weer leuk (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lijkt me eerlijk gezegd geen boeiend verhaal.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Soundeffect schreef:
    Het is jammer dat het een Bieber story is, maar goed, misschien vinden anderen dat juist weer leuk (:

    Haha ik hoop dat mensen het gaan lezen. Dit meisje kan echt amazing schrijven. Mijn mening.


    We accept the love we think we deserve.

    35 views en 3 reacties.
    Dankje, ;)


    We accept the love we think we deserve.

    Soundeffect schreef:
    Het is jammer dat het een Bieber story is, maar goed, misschien vinden anderen dat juist weer leuk (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jammer dat juist biebermans er weer in voor komt >.<
    nja,.. wel origineel ;D


    Only those who listen can hear

    OHMYCHIARA schreef:
    35 views en 3 reacties.
    Dankje, ;)


    Je hoeft niet zo sarcastisch te doen hoor, misschien vinden veel mensen het gewoon niet zo'n leuk idee. Niets tegen jouw mening though.

    En daarnaast, er zijn ook nog geen hoofdstukken, dus er valt ook nog niet zoveel te oordelen. Ik ga liever op mijn eigen mening af dan die van een ander, hoezeer diegene ook zegt dat iets goed is. Dat wil ik eerst zelf wel eens zien.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    jammer dat er justin bieber in zit ¬¬ maar wel dat The Ghost Whisperer er in zitxD


    Shoganai i ne~

    Marvellous schreef:
    (...)

    Je hoeft niet zo sarcastisch te doen hoor, misschien vinden veel mensen het gewoon niet zo'n leuk idee. Niets tegen jouw mening though.

    En daarnaast, er zijn ook nog geen hoofdstukken, dus er valt ook nog niet zoveel te oordelen. Ik ga liever op mijn eigen mening af dan die van een ander, hoezeer diegene ook zegt dat iets goed is. Dat wil ik eerst zelf wel eens zien.

    Ik bedoelde er ook niks mee. Maar ze kunnen op z'n minst vertellen wat ze er van vinden. Ookal is het negatief. Dat heeft xBeliebuur ook gedaan.

    Dat kan. Iedereen zijn eigen mening, right?(krul)


    We accept the love we think we deserve.