• Ik ben een filmpje aan het monteren met Sony Vegas Pro, maar ik ben niet pro, want ik heb het nog nooit eerder gebruikt en nu weet ik zelfs niet hoe ik subs moet adden en hoe ik op het einde van het filmpje de tekst naar boven kan laten komen. Help? :')


    Only losers can act the way you do

    Sorry, don't got that program xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik weet wel hoe alles werkt maar ik begrijp niet wat je bedoelt ;$


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Somers schreef:
    Ik weet wel hoe alles werkt maar ik begrijp niet wat je bedoelt ;$
    Hoe voeg je ondertitels toe?
    En als je een film ziet, komt er op het einde toch altijd een lijst met wie er allemaal aan heeft meegewerkt? Wel, die tekst schuift toch van onder naar boven? Dat wil ik ook zo krijgen. :')


    Only losers can act the way you do

    En hoe kan je je muziek langzaam aan wat zachter laten worden? (':


    Only losers can act the way you do

    ik heb de mijne in het engels, dus ik weet niet hoe veel dit je gaat helpen, maar...

    Voor ondertitels: Ga naar Insert/Video Track (control+shift+q). sleep de nieuwe laag helemaal naar boven. Ga naar Media Generators/Text/Default Text en sleep het naar de nieuwe laag. Nu kun je je ondertitels intypen (en eventueel de font veranderen). Klik nog niet op OK. Ga naar Placement (2e knopje in het venster). Sleep de tekst naar waar je het wilt hebben. Klik nu op OK. Als je meerdere ondertitels wilt na elkaar, kopieer het tekstgedeelte op de tijdlijn en plak het er naast. Bewerk de tekst.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 20:47 ]


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    NEUT schreef:
    En hoe kan je je muziek langzaam aan wat zachter laten worden? (':


    Als de muziek al in de tijdlijn zit, is het best makkelijk. Je hoeft alleen naar het einde van de muziek te scrollen, en rechts in de hoek het blauwe driehoekje aan te klikken. Terwijl je het ingedrukt houdt, sleep je het naar links. Dan verschijnt er als het goed is een curve. Je verschuift het tot waar je het zachter wilt laten worden.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Ik heb hem ook, maar zo goed uitleggen kan ik niet -àà-


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Welke versie heb je?

    voor de lijst met tekst moet je al je tekst invoeren (met enters). Klik nog niet OK. Ga weer naar Placement. sleep je tekst naar beneden. Klik dan op Animate (onder in venster). Nu verschijnt er een balk in het venster. Klik op het eindpunt. Sleep nu de tekst naar boven. Klik OK en speel het af. Als je vindt dat het te snel/langzaam scrolt, klik, terwijl je Control ingedrukt houdt, op het uiteinde van de tekst. Sleep het nu naar links/rechts.

    I hope it helped.Als je nog meer hulp nodig hebt, PB me :)


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one