• Nou, ik verveelde me net dus ging ik van elk profiel naar elk profiel helemaal stalken en toen kwam ik uiteindelijk bij een profiel van een 10 jarig meisje en daar had iemand in haar gastenboek reclame gemaakt over een story. Nou ten eerste stond er in die beschrijving dat 'Tom Kaulitz stiekem nog maagd is' en allemaal andere dingen, en toen ging ik kijken naar die story en toen stonden er allemaal dingen over snuiven en drank enzo in. Dus ik had echt zoiets van what the fuuck. En zo een 10 jarig meisje kan moeilijk weten, dat nog maar net op Q zit, hoe je reclame moet melden?
    Oke dit topic is heel kansloos, maar ik vond wel eventjes dat mensen, ALS ze reclame maken over een bepaalde story, ze naar de leeftijd moeten kijken van die persoon. Want ik bedoel, je kan moeilijk stories die over seks en alles gaan laten lezen door een 10 jarige, sorry hoor.
    Dus.. tell me what you think (cat)

    Tja, eigenlijk moeten ze gewoon géén reclame maken, dan is dit probleem ook meteen opgelost. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    eens!
    ik ben ook 11,
    maar ik interesseer me echt niet in die dingen!
    (ok, ik ga nu op school een spreekbeurt doen over drugs...)

    ik ben het er wel mee eens.

    Maar misschien vind diegene het zelf wel leuk en spannend om te lezen omdat het ''nieuw'' voor diegene is en gewoon er naar benieuwd is.

    Dus als ze zelfs zoiets wil lezen vind ze het toch wel.

    Snappie?


    I solemny swear i am up to no good

    Daar moeten ze wel opletten vind ik en sowieso vind ik reclame in je gastenboek irritant. (cat)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    UKiss schreef:
    ik ben het er wel mee eens.

    Maar misschien vind diegene het zelf wel leuk en spannend om te lezen omdat het ''nieuw'' voor diegene is en gewoon er naar benieuwd is.

    Dus als ze zelfs zoiets wil lezen vind ze het toch wel.

    Snappie?

    Ja, maar kom op, dat kan zo een ouder toch nooit goed vinden? En sowieso, een tien jarig kind dat in detail leest hoe iemand klaarkomt en op school nog practisch optellen en aftrekken leert, vind ik dat wel een beetje ter ver gaan hoor.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Ja, maar kom op, dat kan zo een ouder toch nooit goed vinden? En sowieso, een tien jarig kind dat in detail leest hoe iemand klaarkomt en op school nog practisch optellen en aftrekken leert, vind ik dat wel een beetje ter ver gaan hoor.


    ja oke daar heb je wel gelijk in.
    Maar wie zegt dat de ouder weet dat het kind op quizlet zit?

    Als ik het mijn moeder niet verteld had dat ik op quizlet zat wist ze het niet hoor (:


    I solemny swear i am up to no good

    Sowieso moet je eigenlijk geen reclame maken, maar als je dat dan doet, dan vind ik idd dat je naar de leeftijd moet kijken.


    Alis volat propriis

    UKiss schreef:
    (...)

    ja oke daar heb je wel gelijk in.
    Maar wie zegt dat de ouder weet dat het kind op quizlet zit?

    Als ik het mijn moeder niet verteld had dat ik op quizlet zat wist ze het niet hoor (:

    Daarom juist. Zo'n kind zit in groep 6 O,o Dan hebben ouders nog nut met kijken wat goed en slecht voor hun kind is en zo.


    Alis volat propriis

    Ik kwam onlangs zo ook iets tegen.
    Een tien-jarig meisje dat schreef over Bieber. Hoe hij jaloers werd als iemand zei dat hij het hoofdpersonage (haar dus) ging kussen en wat een schatje hij was etc.
    Holy fuck.
    Dude, je bent tien.
    Waar zijn je barbies?


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    Ik kwam onlangs zo ook iets tegen.
    Een tien-jarig meisje dat schreef over Bieber. Hoe hij jaloers werd als iemand zei dat hij het hoofdpersonage (haar dus) ging kussen en wat een schatje hij was etc.
    Holy fuck.
    Dude, je bent tien.
    Waar zijn je barbies?

    Ja, maar zoenen is nog heel wat anders dan neuken, drinken en snuiven.


    Alis volat propriis

    UKiss schreef:
    (...)

    ja oke daar heb je wel gelijk in.
    Maar wie zegt dat de ouder weet dat het kind op quizlet zit?

    Als ik het mijn moeder niet verteld had dat ik op quizlet zat wist ze het niet hoor (:

    Dat is waar, maar ik neem aan dat jij een eigen computer hebt, of laptop. En ik denk dat een kind van 10 dat nog niet heeft, of het is een stront verwent kind, but i doubt that. Anyway, dus die ouders kunnen zo in de geschiedenis kijken en alles. En ik denk dat een kind van 10 dat wel in alle opwinding zegt..

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 12:15 ]

    Woestynbloem schreef:
    Ik kwam onlangs zo ook iets tegen.
    Een tien-jarig meisje dat schreef over Bieber. Hoe hij jaloers werd als iemand zei dat hij het hoofdpersonage (haar dus) ging kussen en wat een schatje hij was etc.
    Holy fuck.
    Dude, je bent tien.
    Waar zijn je barbies?

    Zo echt he, haha.