• Oké, ik ken dus twee jongens, en ik dacht dat ik ze is lekker voor de gek ging houden. - Ze zijn goede vrienden van me. - Ik maakte een - niet bestaande - msn aan, en voegde ze toe. In het begin deden ze wel lief enzo, maar dát is het juist. Ik kán niet zeggen wie ik écht ben, want ik kom ze dagelijks tegen op school. Als ze eenmaal weten dat ik het ben, sta ik écht zo voor lul. - Eigen schuld dikke bult zul je wel denken - Maar het schuldgevoel wórd steeds erger, wat moet ik doen?

    -- geen boze / negatieve reactie's a.u.b.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik vat er eigenlijk heel weinig van

    Je hebt dat niet bestaand msn aan gemaakt om met ze te praten.
    Wat is daar zo erg aan?
    Op het feit na dat het een beetje apart is


    I solemny swear i am up to no good

    Gewoon niet meer op die msn gaan? :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sowieso stoppen om met die fake msn. En je zegt dat ze al kent, dus je praat ook al met je normale msn?


    Today will be Girl's Day party with you~

    gewoon niet meer online daarop gaan, ze vergeten die persoon vast wel snel.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Bollocks schreef:
    Gewoon niet meer op die msn gaan? :p


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jup, niet meer online gaan.
    Maar is het heel erg als je het zegt? Het zijn goede vrienden, zei je toch? Als je gewoon eens zegt dat je dit voor de grap deed, en jullie reacties wilden zien. Daar kunnen ze vast om lachen.
    Maar goed, ik weet niet wat de gesprekken inhielden. Maar ik kan me voorstellen dat als ze nogal flirterig waren, dat het inderdaad moeilijker is. Dan zou ik gewoon voor de eerste optie kiezen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Die msn verwijderen en doen alsof er nooit iets is gebeurd.


    Food.

    Wherewithal schreef:
    Jup, niet meer online gaan.
    Maar is het heel erg als je het zegt? Het zijn goede vrienden, zei je toch? Als je gewoon eens zegt dat je dit voor de grap deed, en jullie reacties wilden zien. Daar kunnen ze vast om lachen.
    Maar goed, ik weet niet wat de gesprekken inhielden. Maar ik kan me voorstellen dat als ze nogal flirterig waren, dat het inderdaad moeilijker is. Dan zou ik gewoon voor de eerste optie kiezen.

    Maar goed, ik weet niet wat de gesprekken inhielden. Maar ik kan me voorstellen dat als ze nogal flirterig waren, dat het inderdaad moeilijker is. Dan zou ik gewoon voor de eerste optie kiezen.

    Dat ja.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Crowd schreef:
    Die msn verwijderen en doen alsof er nooit iets is gebeurd.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Crowd schreef:
    Die msn verwijderen en doen alsof er nooit iets is gebeurd.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Crowd schreef:
    Die msn verwijderen en doen alsof er nooit iets is gebeurd.


    <3

    Bollocks schreef:
    Gewoon niet meer op die msn gaan? :p


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Msn gewoon verwijderen. Ik heb dat ooit eens gedaan op Tagged. Het was leuk, maar ik werd het snel beu


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California