• Oké, stiekem zit ik nu op mijn mobiel op Q, en Stiekem ben ik een beetje dronken.. Ik ben op een feest, en heb daar wat achterover gekloekt. Ik ben hartstikke druk.

    Wie is er ooit dronken geweest?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 20:15 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben nog nooit dronken geweest omdat ik niets van alcohol lust, spijtig genoeg. Ik zou wel eens dronken willen zijn, wil wel eens weten hoe het voelt om zo los te gaan. Maar dan moet ik eerst iets vinden dat ik lust, ik ben nogal kieskeurig op smaken. En ik denk niet dat het té straf mag zijn aangezien ik nog nooit ben geweest.
    Missil is wel lekker. Appelsienachtig met veel alcohol, maar het geeft een nogal branderig gevoel in mijn keel. Misschien omdat ik zoveel alcohol nog niet gewoon ben of zo. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    donderdag, tijdens het apres skiën, daar gaat het allemaal net iets sneller dan normaal...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Courtesan schreef:
    Ik drink nooit en ik kan er niet tegen als mensen drinken.

    Maar ik ben ook nog maar 14 (A)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 20:40 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Nog nooit - ook redelijk lastig als je geen alcohol mag hebben - maar ja, ik wil wel eens weten hoe het is om dronken te zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja ;'D


    effort never betrays you

    Voiceless schreef:
    Knap dat je dan nog foutloos kan typen, pfhoe.
    En ja, vaak genoeg. :-) Zo bijzonder is dat nou ook weer niet.

    Opschepster x'D


    -

    BKCP schreef:
    Nope, ik drink niet.:Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    pielipino schreef:
    blame it on the a-a-a-alcohol.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nog nooit. Maar ik drink ook geen alcohol.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nee en dat ben ik ook nooit van plan. Ik drink wel alcohol,maar ik doe daar echt langzaam over,eer dat mijn glas uit is.

    xAirashiix schreef:
    Ik ben nog nooit dronken geweest (A)


    ik ben ook nog maar 14 xD!!

    wss wordt ik de eerste keer dronken met ene van me beste vrienden xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Caravaggio schreef:
    Ik wel eens, maar nog nooit om 8 uur 's avonds xd.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik, en een beetje veel te erg ;s

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 21:36 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, ik houd niet van alcohol, plus ben 15 dus ik doe er ook gewoon nog niet aan.
    Ook heb ik geen alcohol nodig om een leuk feestje te hebben. ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee, maar ik ben ook niet echt snel dronken. Zelfs na een aantal shotjes ben ik gewoon aangeschoten, meer niet :') Ik ben wel al een aantal keer aangeschoten geweest.


    As travars