• Hoe was jullie eerste keer op hakken lopen? :')
    Serieus ik heb hele leuke gekocht en ik ga er nu de hele middag op lopen maar ik heb het gevoel dat ik het helemaal niet kan terwijl mijn moeder helemaal onder de indruk is dat ik het wel kan :')

    Nou ik heb het volgehouden hoor :') van half 2 tot 5 op hakken van 8 cm :')

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 17:16 ]


    dream, dare, fly!

    Ik kon het derict. Maar als je er lang op loopt dan ga je wel pijne voeten hebben.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb het nog nooit gedaan, vind die dingen best wel verschrikkelijk (':
    Geef mij maar sneakers.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik kon het helemaal niet. om de haverklap moest ik me ergens aan vast houden of zakte ik door m'n enkels XD
    ook vond ik het staan raar, het geeft me een heel andere houding.
    maar het went snel, als je moeder zegt dat je het kunt zal dat veelkans ook wel zo zijn alleen voelt het voor jou nog niet zo aan :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik draag nooit hakken, geef mij maar vans of allstars.

    Laime schreef:
    Ik kon het derict. Maar als je er lang op loopt dan ga je wel pijne voeten hebben.


    The best things in life aren't things.

    Het ging onmiddellijk? Maar mijn eerste waren dan ook niet heel erg hoog. Max 6 cm


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kon het meteen.:Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Abruzzi schreef:
    Ik draag nooit hakken, geef mij maar vans of allstars.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tranquillity schreef:
    Het ging onmiddellijk? Maar mijn eerste waren dan ook niet heel erg hoog. Max 6 cm


    Mijne zijn 7/8 cm hoog ongeveer


    dream, dare, fly!

    Ik kon het meteen, maar mijn voeten deden al pijn na 3 uur ofzo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik haat hakken....xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik kon het wel meteen, maar ik zag er niet charmant uit als ik erop liep. Met de tijd heb ik het geleerd (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Abruzzi schreef:
    Ik draag nooit hakken, geef mij maar vans of allstars.


    Ja idd xD
    De eerste keer dat ik het probeerde kon ik het pas na een uur ofso. Maar mijn voeten deden echt pijn!

    Het zelfde als met gewone schoenen lopen. Ik loop heel vaak op mijn tenen zonder dat ik het door heb,bv met traplopen doe ik altijd op mijn tenen.

    Ik snap niet wat mensen er zo moeilijk aan vinden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb een sneaker obsessie. Dus heb geen hakken (:


    Smile and live.