• Mijn hond. Ik heb 'm buiten gesmeten en nu zit hij aan het venster te janken telkens ik kijk. Probeert hij zo'n zielig puppygezichtje te trekken maar dat gaat dat beest helemaal niet af hé.
    Hij moet het maar weten. Al de hele ochtend zit hij te springen en te blaffen en te bijten naar me. Ik heb zo'n bloederige snee van wel 6cm op mijn arm door dat beest.
    Bijten naar de hand dat je voedt, heel verstanding, beestje.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 12:56 ]

    Je kan hem beter goed straffen,anders blijft hij zo doen.
    Gewoon een tik geven,doe ik ook bij mijn hond(nee is niet zielig als je hem niet te hard slaat),dan leren ze het sneller.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Faerie schreef:
    Misschien komt dat omdat je hond zich niet veilig bij je voelt omdat je er zo rot tegen doet?

    Alle ja, ik hou beter mijn mond, want ik snap niet dat je zo tegen dieren kan doen. :x

    Ik doe niet rot tegen mijn hond. Mijn hond doet rot tegen mij.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 14:19 ]

    Hondencurses?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als een hond stout is geweest mag hij best daarvoor gestraft worden hoor. Niets zielige hond.
    Mijn hond is daaraantegen een braaf beestje :3


    SLOAN.

    Zacksass schreef:
    Als een hond stout is geweest mag hij best daarvoor gestraft worden hoor. Niets zielige hond.
    Mijn hond is daaraantegen een braaf beestje :3

    Wisselen (nerd) ??

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 14:31 ]

    Andromeda schreef:
    (...)
    Wisselen (nerd) ??


    Hahaha, nee. Ik zou mijn hond niet kunnen alleenlaten. Ik mis hem al als ik een weekje weg ben ;-;


    SLOAN.

    Zacksass schreef:
    (...)

    Hahaha, nee. Ik zou mijn hond niet kunnen alleenlaten. Ik mis hem al als ik een weekje weg ben ;-;

    Aww, wat schattig. :'D

    Ping schreef:
    (...)
    Aww, wat schattig. :'D


    T is een heel braaf beestje :3


    SLOAN.

    lol slecht.
    hond heeft je gebeten en je laat m buiten. zo leert hij het echt niet af. zo te zien laat je niet echt zien wie er de baas is, dat moet je maar eens doen.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 14:52 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    het is wel erg voor jouw maar ook voor de hond
    laat hem anders binnen en steek hem in een kooi met een beetje eten en drinken


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Als je 'm buiten laat helpt het niet, heeft 'ie geen bench ofzo? Dan moet je hem daarin zetten voor een half uurtje ofzo en hem niet aankijken. Honden leren per seconde, dus je moet ze meteen straffen en niet als ze een tijdje zo doen. Dan leren ze het nooit.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    StJimmy schreef:
    Je kan hem beter goed straffen,anders blijft hij zo doen.
    Gewoon een tik geven,doe ik ook bij mijn hond(nee is niet zielig als je hem niet te hard slaat),dan leren ze het sneller.


    je moet een hond nooit straffen, want ze weten niet wat ze fout doen,
    je moet ze belonen als ze iets goeds doen, dat snappen ze wel.

    gewoon negeren. dan houd hij vanzelf op met janken,
    zoals ze zeggen: de aanhouder wint (nerd)


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    SE7EN schreef:
    (...)

    je moet een hond nooit straffen, want ze weten niet wat ze fout doen,
    je moet ze belonen als ze iets goeds doen, dat snappen ze wel.

    gewoon negeren. dan houd hij vanzelf op met janken,
    zoals ze zeggen: de aanhouder wint (nerd)


    Dat ook. Maar zoals bijten en dat soort dingen kan je ze wel beter apart zetten, maar meteen en niet pas vijf minuten later.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gelukkig, heb ik een hand die te veel van eten houd om ons wat aan te doen. En als je hond bijt is er inderdaad iets aan de hand.
    Zat je hem niet te pesten?


    Love sheds light one the darkest of times

    Lockwood schreef:
    Show some respect, doggie (cat)


    Hope goes lost but never dies.