• April, May en June zijn de drie dochters van een alleenstaande moeder. Drie totaal verschillende zussen maar de beste vriendinnen. Een studeergek, een alterego en een voetbalfreak. Als hun moeder op een dag thuiskomt met haar nieuwe vriend veranderen hun levens drastisch. April moet naar een andere school, May moet de enigste vriendinnen die ze heeft achterlaten en June moet haar voetbalteam in de steek laten.
    De belofte die de zussen elkaar beloofd hadden, brokkeld langzaam af en niets is meer zoals het was. Hun nieuwe levens zetten de zusjes tegen elkaar op en niemand weet nog of de zusjes ooit weer vriendinnen zullen worden..

    'Always together, never apa-'
    'Kunnen de hier geen bloedbelofte van maken? Just in case.'
    'Junie, ons erewoord is al genoeg.'
    'Het is en blijft een belofte, June.'
    Ik nam hun handen weer vast.
    'Never apart.'


    Rollen:
    ~ Bitchy vriendin Gerard Piqué
    ~ Verwaande verloofde Cesc Fàbregas
    ~ Egoïstische vrouw Sergio Ramos
    ~ Toekomstige beste vriendin April (geen WAG)
    ~ Toekomstige beste vriendin May (geen WAG)
    ~ Toekomstige beste vriendin June (geen WAG)
    ~ WAGs Barça spelers (2 of 3)
    ~ WAGs Arsenal spelers (2 of 3)
    ~ WAGs Real Madrid spelers (2 of 3)

    Informatie:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Foto + beschrijving
    Hobby's:
    Studie/werk: (verwende WAGs hebbenniet echt een job zoals chirurg ofzo, snapje)
    Relatie:
    Extra's:
    Titel:

    !!! Alles invullen of geen rol


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zaida schreef:
    Kan ik Lio nog invullen voor je of heb je er genoeg? (:
    Er is nog maar één BarçaWAG ingevuld, dus ga je gang, Ambie (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik vul later vriendin Ricardo Kaká in.

    Rol: Nieuwe beste vriendin voor June
    Volledige naam: Jessie Caroline Flynn
    Leeftijd: Twintig
    Uiterlijk: De kleine Jessie valt erg op. Ze ziet er niet uit als een supermodel met de perfecte maten en het perfecte gezicht. Ze heeft bijvoorbeeld een ietwat grotere neus, maar ze vindt het heus niet zó erg om er iets aan te gaan veranderen. Je kan duidelijk aan haar zien dat ze een joodse is, bijvoorbeeld door haar neus. Ook haar opvallende bruine ogen spelen hierbij een rol. Ze heeft meestal wel wat mascara op, maar meestal niet zo veel dat het hele klodders zijn die in haar wimpers hangen. Ze heeft twee rijen rechte witte tanden. Haar tanden flost ze elk uur om ze zo mooi wit te houden, aangezien ze er erg trots op is. Ze heeft lange bruine haren met veel slag er in en hier en daar een gedraaide krul. Haar kleding stijl valt ook erg op. Ze heeft vaak jurkjes en rokjes aan en hoge sokken eronder. Vaak draagt ze truien met aparte dingen erop, zoals dieren. Ze wordt vaak uitgelachen voor haar kledingstijl, maar ze hoeft voelt zich er thuis in.
    Hobby's: Jessie schaatst al sinds haar vijfde, kunstschaatsen. Ze schaatst ondertussen al bijna elke week een wedstrijd en ze traint zeker vijf keer in de week, drie uur per keer. In de vrije tijd die ze nog over heeft gaat ze graag naar films en toneelstukken. Ze kan zich vooral in leven in stukken als Romeo en Julia en dan is zij ook vaak degene die zit te huilen bij de romantische stukken.
    Studie/werk: Jessie is net klaar met haar middelbare school, waar ze gymnasium is gaan doen. Ze doet nu al twee jaar de universiteit in de richting van scheikunde. Ze heeft hier ontzettend veel aanleg voor en dingen als wiskunde kan ze erg goed.
    Relatie: Jessie heeft Mitchell Grice ontmoet op de universiteit. Ze hebben nu al drie maanden een ''relatie''.
    Extra's: Jessie heeft een gehandicapt broertje van dertien jaar.
    Titel: As long as a promise. FAAL!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Carbonero schreef:
    (...)Er is nog maar één BarçaWAG ingevuld, dus ga je gang, Ambie (:

    Jeeeeej okee, hij komt eraan _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Rol: Vriendin Lionel Messi
    Volledige naam: Serena Isabelle Thompson
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk: Serena is een mooie vrouw van rond de 1m70 lang. Ze heeft kastanjebruin, krullend haar, eveneens kastanjebruine ogen en lichte lippen. Haar gezicht is ovaal met hoge jukbeenderen en kuiltjes in haar wangen, en ze heeft gebogen, bruine wenkbrauwen. Ze draagt vaak simpele kleding, veel jeans en colbertjes en is sneaker-verslaafd.
    Hobby's: Tekenen, koken, hardlopen.
    Studie/werk: Serena werkt 3 dagen per week in een dierenwinkel.
    Relatie: Serena heeft nu zo'n anderhalf jaar een relatie met Lionel.
    Extra's: Serena kan het niet goed met May vinden. Ze weten beiden niet waarom en zijn wel verdraagzaam tegenover elkaar, maar zullen niet snel vriendinnen worden.
    Titel: Always Together, Never Apart vind ik heel mooi.


    Hope goes lost but never dies.

    Rol: WAG Real Madrid speler, -Ricardo Kaká
    Volledige naam: Elisa Inés Fuente
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk: Elisa heeft lang, golvend, zwart haar. Ze heeft olijfgroene ogen, die altijd glinsteren, -volgens Ricardo. Ze is lang en slank gebouwd, zelf houdt ze niet van haar benen, dus haat ze kleedjes en korte broekjes. Het liefst draagt ze van die wijde trainingsbroeken samen met een geruit hemdje. Ze vindt tanden heel belangerijke en dus verzorgt ze die heel goed. Ook houdt ze ervan om gigantisch grote oorbellen te dragen.
    Hobby's: Verhalen schrijven, nu is ze bezig met een misdaad roman te schrijven.
    Studie/werk: Ze is al 1 jaar bezig met haar werk als journalist, ze werkt bij de Spaanse televisie.
    Relatie: Elisa en Ricardo leerden elkaar kennen tijdens haar stage. Ze moest als opdracht een stuk schrijven over de wedstrijd Real Madrid - Barcelona en moest daarvoor eerst het team van Real een paar weken volgen. Ze werd samen met Ricardo en C.Ronaldo, - die net nieuw waren, rondgeleid door het stadion enzo. Ronaldo probeerde haar te verleiden, maar dat lukte niet, want ze had enkel oog voor Ricardo. Dus begon ze hardcore te flirten met hem, maar het deed Kaká niets. Dacht ze toch, op de dag dat ze vertrok, hield Ricardo haar tegen. Hij gaf haar een stukje papier waarop zijn excuses stonden en zijn nummer. Ze startten een relatie, ze zijn nu 1,5 jaar samen.
    Extra's: Ze gaat méér dan 3 keer per jaar naar de tandarts. +
    Ze heeft een oudere zus, die 28 is en best jaloers op haar is.
    Titel: Never Apart, vind ik mooi! (:

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 13:07 ]

    MAG IK SAMIR?!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Kan ik nog Aaron Ramsey invullen ? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    TOMLINSON schreef:
    Kan ik nog Aaron Ramsey invullen ? (:
    Tuurlijk


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Maak je deze nog bekend Lynn?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    Maak je deze nog bekend Lynn?
    Ja, maar niet vandaag. Ik kruip nu in mijn bed want ik begin terug misselijk te worden.. ;$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mourinho schreef:
    (...)Ja, maar niet vandaag. Ik kruip nu in mijn bed want ik begin terug misselijk te worden.. ;$


    Okee, beterschapzels (flower)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol:WAG Aaron Ramsey of Theo Walcott als die niet kan (:
    Volledige naam: Grace Lively.
    Leeftijd: 20.
    Uiterlijk:


    Grace heeft mooie, bruine haren die in het zonlicht een schattige rode glans krijgen. Haar ogen hebben een prachtige smaracht groene kleur. Ze heeft een licht bruine huid en in de zomer heeft ze schattige sproetjes op haar gezicht. Ze draagt amper make-up, alleen draagt ze altijd wat mascara omdat ze heel dunne wimpers heeft en dan komen ze heel mooi uit met haar groene ogen en haar bruine haar. Doordat Grace 1m57 is draagt ze graag hakken, maar tegen sneakers en vans zegt ze zeker geen nee. Je kan haar soms in mooie, korte en onthullende kleedjes zien of soms zelfs in het volledig omgekeerde met een beaggy grijze trainingsbroek en een veelts te grote sweater van Aaron.
    Hobby's:Grace heeft geen specifiekee hobby's, aloewel ze wel een echt uitgaanders type is vind je haar nooit op de dansvloer. Ze hangt altijd met de jongens aan de toog met bergen bier, zitten lullen over mensen in de club. Of gezellig met z'n alle op een terrasje in de zon zitten vind ze zeker geweldig. Ook is ze in het bezit van een Nikon waarmee ze alle momenten wil vast leggen, ze heeft hem zo ongeveer altijd bij zich. Grace heeft in haar jeugd 13 jaar lang 14 uur in de week gedanst, maar is ongelukkig ten val gekomen en daardoor heeft ze zich zelf opgelegt nooit meer te dansen tot op haar openingsdans op haar trouw.
    Studie/werk: Grace studeerd voor journaliste, om haar studie's te betalen gaat ze helpen in een schoenenwinkel in de stad.
    Relatie: Grace en Aaron hun ouders waren als ze klein waren beste vrienden en zo werden Grace en Aaron ook onafscheidelijk tot hun middelbare school, Aaron ging zich toe leggen op de topsportschool voor het voetbal en Grace ging gewoon studeren. Als ze beide 17 waren kwamen ze elkaar terug tegen in de stad, Grace herkende Aaron onmiddellijk en de twee sloegen aan de praat. Na dat ze elkaar een maand of 5 kenden heeft Aaron het heft in handen genomen en heeft Grace uitgevraagd. Hij had voor haar een picnick georganiseerd op het strand en ze zijn beide in elkaars armen in slaap gevallen onder de sterren hemel. Sinds dien zijn de twee onafscheidelijk.
    Extra's: Grace haar broer is homoseksueel en ze zijn elkaars beste vriendin.
    Titel: Never alone, always together. -Slechtxd.


    all I want is the taste that your lips allow