• Mijn moeder kwam dus net naar me toe. Ze had dus van een collega gehoord dat in veel deodoranten en vooral ook anti-transparanten iets zit (Aluminium Chloorhydraat) wat in verband wordt gebracht met borstkanker.
    Dit is verder nog niet bewezen en alles, maar er bestaat een (grote) kans dat als dat in je deo zit, je meer kans hebt later borstkanker te ontwikkelen.

    Wat vinden jullie er van?
    Heb jij het in je deo zitten? (Ga je nu een andere gebruiken?)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 20:38 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Abruzzi schreef:
    Geen idee, en ik denk dat het bullshit is.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik gebruik een parfum als deo meestal 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ooh, heel verklarend dit.
    Ik gebruikte namelijk altijd een deo die die stof wél bevatte. Sinds kort gebruik ik een andere, waardoor ik juist ga zweten.
    Wat blijkt nu? Hij bevat die stof niet x)

    Ik weet niet of dit waar is, maar anti-transpiratie (zo heet dat) is sowieso niet goed, omdat je lichaam dan de wartme minder goed kwijt kan.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Ooh, heel verklarend dit.
    Ik gebruikte namelijk altijd een deo die die stof wél bevatte. Sinds kort gebruik ik een andere, waardoor ik juist ga zweten.
    Wat blijkt nu? Hij bevat die stof niet x)

    Ik weet niet of dit waar is, maar anti-transpiratie (zo heet dat) is sowieso niet goed, omdat je lichaam dan de wartme minder goed kwijt kan.


    Jup, en zweet voert ook afvalstoffen af. (:
    Daarom is het geloof ik ook slecht, als dat al zo is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    tegenwoordig krijg je overal kanker van(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geen idee of het specifiek borstkanker is, maar het is normaal gezien wel bewezen dat het risico op kanker vergroot wordt door deodorants te gebruiken. Niet van die rollers, maar van die verstuivers..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Abruzzi schreef:
    Geen idee, en ik denk dat het bullshit is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hahaha je krijgt ook al kanker van suiker, en melk. :'D


    Life is a beautiful struggle

    fu-cking /care.


    I live for the applause, you will die for it.

    Abruzzi schreef:
    Geen idee, en ik denk dat het bullshit is.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Van de zon krijg je ook kanker, van alles krijg je kanker. Je kan gewoon altijd kanker krijgen. Het kan iedereen overkomen, bij mij op school is er nu ook iemand met kanker. Die jongen heeft ook niemand iets fout gedaan.


    No me digas qué tengo que hacer

    Bangbros schreef:
    hahaha je krijgt ook al kanker van suiker, en melk. :'D

    Binnen kort van alles.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    PUKKELxDING schreef:
    Tegenwoordig krijg je van alles kanker :)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Je kan al kanker krijgen van gewoon onder een warme douche te staan =S


    But love's a malady without cure

    De pil vergroot toch ook de kans op borstkanker, en kijk eens hoeveel mensen ondanks dat de pil pakken. Who cares, dat wordt van alles gezegd.


    Get outta my head!