• Een autobiografie?
    Ik heb namelijk van kleins af aan héél erg veel meegemaakt en ik wilde dat ooit al eens allemaal van me afschrijven, hoe zou het dan beter zijn dan m'n hele levensloop tot nu op Quizlet te gaan schrijven?

    Zo ja, wat zou een leuke titel zijn?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zou zoiets meer voor jezelf houden

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 17:27 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    My life?


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik zou zoiets meer voor jezelf houden (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Licht eraan of jou leven boeiend genoeg is om mijn interesse vast te houden :')


    Hope goes lost but never dies.

    Mwah, persoonlijk vind ik autobiografieën niet echt interessant, tenzij het 't leven van Che Guevara of Adolf Hitler zou zijn. Maar je moet 't zelf weten :] Kan me wel voorstellen dat het opluchtend/bevrijdend werkt als je het eens op papier zet.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 17:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Circles schreef:
    Licht eraan of jou leven boeiend genoeg is om mijn interesse vast te houden :')


    SLOAN.

    licht er natuurlijk aan waar het over gaat,het kan leuk zijn maar het kan ook niet leuk zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het werkt opluchtend als je het opschrijft. Ik heb dat ook gedaan, maar het staat weer inactief omdat het veel moeilijker was dan ik had verwacht. Hou daar rekening mee, hoewel jij natuurlijk een heel ander mens bent dan ik.(cat)


    everything, in time

    Ik volg er zo 3 van mensen hier.
    Helaas allemaal inactief gezet ;x
    Ik vind het best leuk om te lezen, al hangt het er natuurlijk ook wel vanaf of het leuk geschreven is.


    effort never betrays you

    TheBoss schreef:
    Mwah, persoonlijk vind ik autobiografieën niet echt interessant, tenzij het 't leven van Che Guevara of Adolf Hitler zou zijn. Maar je moet 't zelf weten :] Kan me wel voorstellen dat het opluchtend/bevrijdend werkt als je het eens op papier zet.


    Alis volat propriis.

    Het werkt erg opluchtend in ieder geval (:
    Gewoon doen, ik wil het wel lezen..


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Het werkt erg opluchtend in ieder geval (:
    Gewoon doen, ik wil het wel lezen..

    ik ook


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik zou het niet online zetten (het internet is groot), maar je kunt het zeker wel opschrijven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    xSnoepjex schreef:
    Het werkt erg opluchtend in ieder geval (:
    Gewoon doen, ik wil het wel lezen..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.