• Hee [:
    Ik heb een idee voor een story, moet ik het doen of niet.

    Don't want to lose you,
    before I even have you
    Gotta struggle hard
    not to drown
    in all problems I have..

    - Hi [: My name is Angel, a girl with a special gift. And this is my life.


    Hoi [:
    Mijn naam is Angel en ben zeventien jaar. Ik woon samen met mijn zus Cherry in New York. Onze ouders zijn overleden, en sinds die tijd is alles veranderd. De goede band tussen mij en mijn zus verdween, en ze pikte mijn vriend in, die inmiddels nu mijn ex is. Hij brengt haar totaal op een verkeerde weg, de weg naar drank en sletterig zijn.
    Zonde..
    In die tijd dat ik eigenlijk ‘alleen’ was, heb ik veel tijd met mezelf doorgebracht op plekken die rustig waren om even tot rust te komen. Misschien had ik het maar nooit moeten doen, ik ben ergens achter gekomen wat ik zelf nooit wist over mijn lichaam. Het is een Big Secret, en ik wil het met niemand delen. Het is een speciale gave, en ik haat deze gave.
    This is my life


    - Doen?
    - Zal je hem lezen als hij online staat?


    x..

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 12:57 ]


    Sometimes it's best not to care.

    - Ja!
    - Duh? (: - Maar het zou fijn zijn als je zou melden als hij online staat, ghehe.


    Forever.

    Within schreef:
    - Ja!
    - Duh? (: - Maar het zou fijn zijn als je zou melden als hij online staat, ghehe.

    Dankje! n_n
    Ik zal het je melden als hij online staat [: Maar neem dan wel ABBO, want ik meld niet ;')


    Sometimes it's best not to care.

    En bij hoeveel delen zou ik hem alvast online zetten? ;D


    Sometimes it's best not to care.

    Within schreef:
    - Ja!
    - Duh? (: - Maar het zou fijn zijn als je zou melden als hij online staat, ghehe.

    Hij staat online hoor ;D


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ga lezen !


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.