• heeft nog geen titel en ook niet Geactiveerd ben er nu mee bezig (a)
    wil je even weten waar het verhaal over gaat? het staat onderaan.
    ik heb wel een paar rollen nodig :)

    hoofdpersoon (meisje) (wie er het eerst bij is krijgt hem)
    1 Xvriend(in) hoofdpersoon
    weeshuis leiders.
    weetje zelf nog wat??

    rol:
    naam:
    leeftijd (hoofdpersoon liefst 16):
    karakter:
    uiterlijk (beschrijving +foto):
    Extra:
    titel?:
    moet ik waarschuwen als die klaar staat?:


    samenvatting verhaal: (ik heb haar even emma genoemd maar je kan het gewoon veranderen)

    Emma zit zolang ze zich kan herinneren in het weeshuis. Ze zou niet weten wie haar ouders zijn en wat haar afkomst is. Als ze op een middag door het bos loopt en bij de oude fontein staat ziet ze een schaduw. Ze wordt bang en rent weg van de plek. Maar naar een tijdje wordt ze toch weer nieuwsgierig en gaat ze weer terug naar de plek waar ze de schaduw heeft gezien.
    dan blijkt de Vreemde Schaduw van een jongen te zijn. een Jongen die zich afstandelijk en bot tegen haar gedraagt. als ze in een opwelling achter hem aangaat wordt ze als het ware mee gesleurd naar zijn wereld de wereld van de Magie, tovenaars en heksen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 12:13 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt


    rol:
    kijk maar waar die het beste bij past !

    naam:Mariléne "Roselynn" DuLune
    leeftijd: 16
    karakter:Mariléne is een lieve en spontane meid, die niet vlug op haar teentjes is getrapt. ze houdt erg van feesten en van uitgaan. Ook kun je erg met haar lachen, Ze kan goed grappen uithalen en geintjes bedenken. Mariléne is ook erg nieuwsgierig, en of en toe een tikkeltje chaotisch.
    uiterlijk (beschrijving +foto):Mariléne DuLune heeft lange blonden haren, en een aparte kleur groen/grijze ogen. Ze heeft een slank figuur.
    Extra:-

    titel even denken : )

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 18:32 ]

    rol: Hoofdpersoon
    naam: Maya Port
    leeftijd (liefst 16): 16 jaar oud
    karakter: Maya is een meisje met veel pit, ze is niet op haar tenen getrapt en heeft altijd wel een woordje klaarstaan. Dit doet ze alleen maar om “stoer” over te komen in het weeshuis. Vanbinnen is Maya een spontaan en lief meisje die graag voor anderen opkomt, ze is erg zorgzaam en een tikkeltje eigenwijs. Sportief kan je haar ook zeker noemen en buiten dit alles is ze ook erg dapper. Ze is een echte vechter en geeft dingen niet snel op, liegen is ook 1 van haar gave’s, de leiders in het weeshuis waar ze woont hebben het nooit door als ze het doet.
    uiterlijk (beschrijving +foto): Maya is een mooie meid om te zien, ze heeft een smal en tenger postuur en is rond de 1.60 meter lang, erg veel weegt ze ook niet en weegt ongeveer 45 kilo. Lange donkerbruine gekrulde haren vallen langs Maya haar ovale gezicht. Grote donkerbruine ogen worden omringd door donkere wimpers waar altijd wel wat mascara opzit, ook heeft Maya een kleine neus en roze getinte lippen. Maya is een meisje die dol is op kleding, ze is er erg verschillend mee en draagt vrijwel alles. Van jurkjes en rokjes tot baggy spijkerbroeken en van pasteltinten tot neon, alles vind ze prima. Ook is ze erg gesteld op accessoires. Persoon op de foto is Selena Gomez.
    Extra: Dit laat ik allemaal aan jou over. (:
    Titel?: Ik denk voor je.
    moet ik waarschuwen als die klaar staat?: Ja!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    rol: vriend hoofdpersoon
    naam: Alexandre Lucian Issocie
    leeftijd (liefst 16): 16
    karakter: Alexandre is eigenlijk vrij slordig, maar hij is een hele trouwe vriend waarop je altijd kan rekenen. Hij kan nogal arrogant en gemeen uit de hoek komen. Maar nooit tegenover zijn beste vrienden, rondom hen is hij echt een zacht gekookt eitje. Hij zou door een vuur gaan voor hen. Hij zal zijn vrienden altijd op de eerste plaats zetten en dan pas zichzelf. Hij heeft een goed gevoel voor humor, maar je wilt hem echt niet tegen je krijgen :Y) Bovendien kan hij sluw en mysterieus uit de hoek komen.
    uiterlijk (beschrijving +foto): zijn bruine haren liggen altijd slordig en warrig, waardoor veel meisjes naar hem smachten. Hij is 1m85 groot, sterk gespierd en weegt 70kg. Hij heeft kastanjebruine ogen, waarin iedereen bijna verdrinkt. Hij is sportief en vaak gekleed in het zwart. Hij heeft een bleke huid.
    Extra: Hij is een erg getalenteerde piano-speler
    titel?: - I was helpless, he saved me
    - Saved by an angel
    - God saved me
    moet ik waarschuwen als die klaar staat?: ja! ja en nog eens ja! :D

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 0:53 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik zoek dringend mensen voor leidsters!!!
    ze mogen oud of jong zijn!!!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt