• maak hier reclame over je stories , lees reclame voor je stories of geef aan dat je reclame zult willen krijgen;)



    Abandoned and forgotten
    Lonely and lost
    In an unknown desert
    Looking for my way back home






    × Begint 20 augustus
    × Proloog komt eerder bij 15 abo's
    × Geschreven in het Nederlands
    × Title might change


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Kidnapped by a terrorist - Tayler Lautner




    dit verhaal gaat over Emily een meisje dat tien jaar geleden ontvoert is door een terrorist. ze wordt mishandeld, verkracht, ziet mensen voor haar neus doodgaan en wenst niets lievers om haar leven ook stop te zetten. vreemd genoeg laat de terrorist haar in leven, waarom weet ze niet maar daar zal ze wel gauw genoeg achter komen. op een dag ontmoet ze Tayler Lautner een doodgewone jongen die rondhangt met z'n vrienden. hij leert haar kennen en wanneer hij haar geheim kent doet hij er alles aan om haar vrij te krijgen maar dat is buiten de terrorist gerekend
    ...


    i hopes you likes it :)


    http://www.quizlet.nl/stories/94736/kidnapped-by-a-terrorist----taylor-lautner/

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:23 ]


    what doesn't kill you makes you stronger


    Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes uren onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?




    • Onbekende personen
    • Neem een abo, ik waarschuw niet
    klik voor de link naar het verhaal


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    It's five to twelve, darling. Het is een OP.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.



    Elena Fields werkt als sportfysiotherapeut in Londen en heeft een vreselijke hekel aan voetballers. Dan krijgt ze van haar oom een baan bij FC Barcelona aangeboden, eigenlijk ziet ze die baan helemaal niet zitten en wil er niet op in gaan. Maar dan realiseert ze zich dat ze met het salaris dat daar te verdienen is haar jongere zusje, Caitlin, kan helpen. Die verlaten is door haar vriend en met een baby in haar buik en een lege bankrekening thuis zit. Ze neemt zich voor in Barcelona gewoon te kijken hoe het gaat, en zo snel mogelijk terug te keren als Caitlin weer op de goede weg is. Alleen loopt dit niet helemaal volgens plan als Mister Brown Eyes in haar leven komt.


    Elena Romée Fields



    Ibrahim Afellay

    •Ibrahim Afellay & Elena Romée Fields
    •Starts 21 August 2012
    •Might contain 16+ pieces
    •Written in Dutch
    •Take an abo I don't warn
    •Postdays are Monday & Saturday


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    Wish you were here - One Direction
    Het verhaal bestaat uit 5 delen, ieder deel gaat over een meisje dat in het verleden iets heeft meegemaakt waardoor ze geen contact meer heeft met 1 van de 1D-boys. Naarmate het verhaal word duidelijk wat er is gebeurd en waarom ze geen contact meer hebben.

    Ik ben pas een verhaal begonnen over 1D. Hier een korte samenvatting (prologg uit het verhaal)

    Meet me, Paisley Adison White ,een girl-next-door dat in een klein dorpje in engeland woont.
    Ik had een rustig leventje, totdat ik op vakantie ging naar Hawaii en mijn leven compleet veranderde in één oogopslag. Hoe had dit kunnen gebeuren? Vroeg ik mezelf af. Terwijl ik in mijn bed lag. Ik keek terug op de 2 fantastische jaren die ik had beleefd. Veel mensen vragen naar mijn vakantie op Honolulu, en hoe het is gebeurd.

    Nou kijk, het begon 2 jaar geleden...


    Oke dan.... als je geïnteresseerd bent, lees hem dan! <3

    http://www.quizlet.nl/stories/92622/born-to-be-with-you--niall-james-horan-nl/


    Twinkle Twinkle Liam Payne, Harry , Louis, Niall and Zayn! <3


    Be my friend • Hunger Games


    Be my friend,
    hold me, wrap me up.
    Unfold me,
    I am small and needy.
    Warm me up,
    and breathe me




    'Why?' she whispered. I smiled while I looked into her beautiful, sea green eyes.
    'I was young and in love.' I answered her, dreaming.


    • Come as you are.

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson



    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    http://www.quizlet.nl/stories/94116/when-a-stranger-calls/

    When a stranger calls


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    She’s not who she really is ~ One Direction


    Should I, should I?
    Maybe I'll get drunk again
    I'll be drunk again
    I'll be drunk again
    To feel a little love.


    Until You're Mine • Stylinson


    They live in another world,
    But what happens if those worlds meet each other?
    Will they love each other?
    Or will they hate each other...



    Stay – One Direction

    Well it's good to hear your voice
    I hope your doing fine
    And if you ever wonder,
    I'm lonely here tonight
    Lost here in this moment and time keeps slipping by
    And if I could have just one wish
    I'd have you by my side



    Don't find love, let love find you. <3

    Noise in my head


    26 - 02 - '16

    Small Talk. ~Niall Horan.





    •One Direction story.
    •Romantiek, fanfiction, drama.
    •Niall Horan als hoofdpersoon.
    •Geschreven vanuit twee personages.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mirror On The Wall • Harry Styles


    •••••

    Mirror on the wall, here we are again.
    Through my rise and fall.
    You’ve been my only friend.
    You told me that they can, understand the man I am.
    So why are we here, talkin’ to each other again.
    Soundtrack


    •••••

    # One Direction Exists
    # Written by Ephesus
    # Starts 24 september 2012




    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.