• Stop de persen: Miley Cyrus heeft weer eens een pikante foto van zichzelf op internet gedropt. Het plaatje komt van haar gsm, waarmee ze zichzelf fotografeerde.

    De Amerikaanse ster weet alvast hoe ze haar PR moet verzorgen, want haar witte slip gaat als een lopend vuurtje de wereld rond. Ach, het is eens wat anders dan paparazzi uitkafferen..


    bron

    Wat vinden jullie ervan?

    PS: Het komt inderdaad uit het videoclip van who owns my heart
    en je ziet duidelijk haar hoofd is er niet opgeplakt mss is het voor ze die ene scene moest doen ofzo he

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 12:36 ]


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Goblin schreef:
    Is dat hoofd er niet gewoon opgeplakt? :')

    Daar zat ik dus ook al aan te denken. Met een beetje Photoshop verstand kan je heel mooi een hoofd op een ander lijf plakken.
    Ze hadden gewoon niks beters over haar te vertellen, aandacht zoekers :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    laatmaar

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 22:16 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zoals ik al eerder zei: dit is een moment opname van haar clip Who owns my heart. Dus nee, deze foto heeft ze niet met haar telefoon ge-upload. Jezus hier word ik gefrustreerd van.
    En ik ben niet eens fan...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    Zoals ik al eerder zei: dit is een moment opname van haar clip Who owns my heart. Dus nee, deze foto heeft ze niet met haar telefoon ge-upload. Jezus hier word ik gefrustreerd van.
    En ik ben niet eens fan...

    Ik ga je tegenspreken, in de clip krijg je dit beeld niet te zien.. Maar ik denk dat de foto is gemaakt nadat ze haar smink ofzo had gekregen toen de clip werd opgenomen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 22:24 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    laat haar lekker doen wat ze wil joh, ze leeft in een vrij land!

    heeft ook gewoon geen borsten. Bedoel zelfs een man die op niks valt vind dit niks xD


    Love sheds light one the darkest of times

    SaulHudson schreef:
    heeft ook gewoon geen borsten. Bedoel zelfs een man die op niks valt vind dit niks xD


    Sorry, dit vind ik echt een belachelijke en oneerbiedige reactie. Alsof alles alleen maar om borsten gaat. En daarnaast, zo plat is ze nu ook weer niet.

    Maar OT: het kan inderdaad ook nog best wel eens zijn dat haar hoofd daar is opgeplakt ja, want de huiskleur van haar gezicht ziet er toch wel een stuk anders uit. Maargoed, dat kan ook weer door de make-up komen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Da was van haar clip "Who owns my heart" --"


    Stop wishing, Start doing..

    Amused schreef:
    (...)
    Ik ga je tegenspreken, in de clip krijg je dit beeld niet te zien.. Maar ik denk dat de foto is gemaakt nadat ze haar smink ofzo had gekregen toen de clip werd opgenomen.

    Euh.. deze outfit kwam wel in haar clip :S
    In het begin in haar badkamer, bekijk eerst de clip eens voor je iets zegt..


    Stop wishing, Start doing..

    1. Dat was voor die clip
    2. Veel artiesten maken een foto en zetten hem op twitter om een voorproefje te geven aan hun fans.


    Olive

    Moet ze zelf allemaal weten hoor.

    Dit had ze btw ook in haar clip 'Who Owns My Heart' aan.


    We accept the love we think we deserve.

    Clueless schreef:
    Gast, dit is van een clip van haar, 'Who Owns My Heart'. Dit is gewoon een moment opname, iemand heeft hier een foto van gemaakt. Nu denkt iedereen dat ze hier een foto expres van zichzelf maakt. :'DDD
    - wow, ik neem het op voor Miley. -


    Kan zijn


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Dit komt in haar clip Who owns my heart
    ze kan dit wel getrokken hebben voor het stukje he


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Man man man,wat kan de pers soms toch overdrijven.
    De foto is totaal niet pikant,ik vind dat haar outfit een beetje op een pyjama lijkt en ik geef toe op sleepovers maak ik samen met vriendinnen ook foto's in onze pyjama,so what?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    TheBoss schreef:
    Seks voor een breezer?


    Eerder sex voor een euro:Y)


    I solemny swear i am up to no good