• Ik was vandaag chagrijnig voor de eerste keer in mn leven ik ben bijna altijd vrolijk, maar mn zusje is altijd stront chagrijnig, ze is ook 15 en pubert. Dus onder het eten ging mn vader helemaal boos op me worden van rowan je moet je mond houden tegen je zusje ik bepaal wat hier gebeurd en wat niet je bent stront chagrijnig hou eens op man, terwijl ik net 1 minuut beneden was. en mn zusje? nee dat rotkind krijgt NOOIT straf. dus ik helemaal overstuur ik wil gelijk naar mn beste vriendin, MAG HET NIET. IK BEDOEL LIKE WHAT ik heb helemaal geen ene fuck gedaan ik ben juist vet stil en mn zusje maar zeuren op mij dus ik expres niks terug zetten terwijl ik van binnen em helemaal space echt ik was zo boos dus ik werd naar mn kamer gestuurd en ik moest nadenken over mn gedrag, dus ik kom 10 minuten later terug, zeg ik> ik ga naar Laura oke. zegt die NEE NU NAAR BOVEN LUISTEREN IK PRAAT ZO WEL MET JE. Echt toen -kon- ik wel in janken uitbarsten. Mn zusje stond achter mn vader en die lachtte recht in mn gezicht wat een bitch echt. En zometeen komt mn vader met me praten zo van: ZEG SORRY IS ER IETS HEB JE PROBLEMEN MOET IK HELPEN JE MOET WEL ALLES VERTELLEN en dan denk ik ARGH IK HEB GEWOON NIET GOED GESLAPEN EN BEN CHAGRIJNIG OKE.

    Oh sorry ik moest hier echt even mijn frustratie kwijt ik heb mn kast al een schop gegeven en die wil ik niet kapot. en vanavond kon mn beste vriendin eindelijk weer eens afspreken ik had er zin in en nu mag het niet teringzooi.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Dat gebeurd ook soms bij mij. Maar toch succes!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    dat soort zooi heb ik ook vaak,
    eigenlijk moet je het gewoon over je heen laten komen en lekker niks doen.
    als je erop reageert worden ze nog bozer.
    maar er niet op reageren is erg lastig!:$