• Ja wat vinden jullie van dierproeven?
    Ik heb een aantal argumenten voor/tegen dierproeven nodig ('A)..
    Ik moet een documentatiemap voor Nederlands maken, en daar moet ik 10 pagina's vol argumenten voor/tegen dierproeven, informatie over dierproeven etc. hebben.
    Dus ik kan jullie meningen wel gebruiken (:

    So; Wat vinden jullie van dierproeven, en waarom?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Onnodig, omdat ze van mij wel op zichzelf mogen testen :'D

    ik ben er zwaar op tegen.
    mensen vinden het niet kunnen dat er met mensen word geëxperimenteerd dan moeten ze dat ook niet met dieren doen. dieren zijn evengoed wezens met gevoel.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sommige stoffen kunnen erg schadelijk zijn en het beest kan zich er niet tegen verweren.

    Voor:het is gevaarlijk voor de mens
    er zijn (soms)geen alternatieve
    Verboden om op mensen te doen,het moet eerst op dieren getest worden volgens de wet.

    Tegen: dierenmishandeling
    er zijn (soms)alternatieve
    Onnodig,kan ook op mensen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hier heb ik een hele documentatiemap over moeten houden!
    Zal ik hem sturen? Had er een 8 ofzo voor. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    Hier heb ik een hele documentatiemap over moeten houden!
    Zal ik hem sturen? Had er een 8 ofzo voor. (:


    Ooh als je wilt:9~
    Ik houd van je(A)
    Je hebt m'n msn toch?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind ze niet slecht, maar ik vind wel dat er alternatieven moeten komen. Ook zie ik het nut ervan niet meer in, want voor cosmetica is al bijna alles getest. Je weet tegenwoordig toch wel wat je wel of niet in een lipstick moet proppen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    tegen,
    ze mogen geen cosmetica testen op dieren.
    Ze moeten eigenlijk andere middelen gebruiken, als gekweekte cellen, en dode koeien afkomstig van het slachthuis.
    Er zijn genoeg alternatieven, maar ze worden niet toegepast.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    ppl who do this shit to animals: DIEEEEEE.
    thank you.
    have a nice day.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sadism schreef:
    Onnodig, omdat ze van mij wel op zichzelf mogen testen :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Daar ben ik nog niet helemaal uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    heriotza schreef:
    tegen,
    ze mogen geen cosmetica testen op dieren.
    Ze moeten eigenlijk andere middelen gebruiken, als gekweekte cellen, en dode koeien afkomstig van het slachthuis.
    Er zijn genoeg alternatieven, maar ze worden niet toegepast.

    Als een dier dood is zie je geen reactie.
    Maar je heb gelijk,ze worden te weinig toe gepast omdat ze te duur zouden zijn. Daarom worden ook zo weinig onderzoek gedaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben ervan overtuigd dat als ze dieren mogen gebruiken voor testen , zo ook mensen. dan zou het tenminste ook volledig betrouwbaar zijn. Het is even menselijk om onze eigen soort te verminken als een ander


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik vind het zielig,
    Dat het dier moet pijn lijden, omdat de mens iets wil uitproberen, en zo egoïstisch zijn, o.O
    Maar als het dier niks krijgt en het is voor iets heel belangrijks, bijvoorbeeld bestrijding tegen aids, kanker [die echt helpen!], en de dieren gaan niet dood ofzo, zou het van mij mogen.. :X

    Ik vind het zielig, maar ik ben blij dat het in Nederland in elk geval verboden is dierproeven te doen voor cosmetica. Dát is namelijk echt klinkklare onzin.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."