• Freaky, de gebeuren bij mij de hele dag al rare dingen... Toen ik daarnet ging douchen wist ik zeker dat ik de deur op slot had gedaan, stond ie toen ik klaar was toch open, en daarnet vloog ineens mn dakraam open terwijl hij maar op een kiertje stond en het niet eens zo heel hard waait... Engig, want er waren nog wel meer dingen gebeurd, heb alleen geen zin om ze allemaal te typen..
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    hmm...,,kan sijn dat je geesten hebtt!!..,,,Vind je het niet bang 0fsoh0ww??!!

    Ocharme schat!ik zou fucking bang worden x]


    Lalalalalalalala.

    oei :O
    ik zou beginne flippe en eel de buurt bijeen te schreeuwe

    (H)

    OMG men poepertjj ben je niet bang dan?? dat er geesten ofz zyn
    ik zou gwn het huis uit rennen en
    heel hard gillen


    A. ikmisje.

    Medelydn Ö
    gwn gilln ^^
    helpt meestal wl :P
    & als het geesten zyn, dn zyn ze doof, of tg bna, dus dn gaan ze wl iemand anders peste ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ow...het was toch wars allemaal de wind ;)

    & Anders kijk Niet naar de Film The Messengers xD
    xx


    everybody needs a song.

    Scarry Man


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ow...het was toch wars allemaal de wind ;)

    & Anders kijk Niet naar de Film The Messengers xD
    xx

    nog nii gekekn, issie zo eng?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nee niet echt bang hoor, eerder freaky... Maar ik denk wel dat er iets is.. Vanmiddag toen ik uit school kwam stonden alle deuren wagenwijd open, maar er was niemand thuis, 10 minuutjes later kwamen mijn ouders thuis, maar die hadden ze niet open gezet, misschien m'n broer? Of niet? Ik weet het niet, en ik hoef het niet te weten ook!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik geloof ik geesten, niet dat ik ze ooit gezien heb. Maar bij mij zijn er ook wel eens rare dingen gebeurt. Eerst stond de pot met uiercréme nog gewoon op de spoelbak van de wc, toen ik klaar was met op de wc zitten (xD) stond ie naast de wc..


    a figment of your imagination

    (...)
    nog nii gekekn, issie zo eng?

    ik eb em ook al gezien,viel wel mee