• Hi!

    Ik heb een template gemaakt, maar kan je die niet overal houden? Want als ik naar een ander kopje ga is de template weer weg...

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Vaag

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 12:05 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Alleen op je eigen profiel en bij je stories en quizzen enzo kun je een template plaatsen. Bij die dingen moet je het altijd apart instellen, maar ook bij heel veel dingen kun je geen template maken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    raar :s


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Arrow schreef:
    Alleen op je eigen profiel en bij je stories en quizzen enzo kun je een template plaatsen. Bij die dingen moet je het altijd apart instellen, maar ook bij heel veel dingen kun je geen template maken.


    We accept the love we think we deserve.

    Arrow schreef:
    Alleen op je eigen profiel en bij je stories en quizzen enzo kun je een template plaatsen. Bij die dingen moet je het altijd apart instellen, maar ook bij heel veel dingen kun je geen template maken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Arrow schreef:
    Alleen op je eigen profiel en bij je stories en quizzen enzo kun je een template plaatsen. Bij die dingen moet je het altijd apart instellen, maar ook bij heel veel dingen kun je geen template maken.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain