• Titel;
    Waar lees jij het liefst?

    Beneden op de bank, in je kamer in je bed, in de avond, etc.?

    Xies.

    In bed of in de bibliotheek :]


    Alis volat propriis.

    ik kan altijd en overal lezen, het enige nadeel is dat, als ik eenmaal begin ik ook niet meer kan stoppen met lezen xD

    Remington schreef:
    ik kan altijd en overal lezen, het enige nadeel is dat, als ik eenmaal begin ik ook niet meer kan stoppen met lezen xD


    same here.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Overal behalve in de klas, veel te lawaaierig

    Remington schreef:
    ik kan altijd en overal lezen, het enige nadeel is dat, als ik eenmaal begin ik ook niet meer kan stoppen met lezen xD

    Dus ook als je nachtje door gedaan hebt en buiten ondersteboven aan een baar hangt wanneer het hard hagelt en een harde wind ertussen heen blaast terwijl er een aardbeving aan de gang is waardoor de wereld uiteen kan spatten en al de vieze beesten + insecten op je afkomen om je te steken en te bijten? Kan je dan ook nog lezen? (baby)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Op de wc_O_
    Nee, meestal lees ik in mijn bed onder een lekker warm donsdeken :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Op school tijdens de lessen (':


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Springfield schreef:
    (...)
    Dus ook als je nachtje door gedaan hebt en buiten ondersteboven aan een baar hangt wanneer het hard hagelt en een harde wind ertussen heen blaast terwijl er een aardbeving aan de gang is waardoor de wereld uiteen kan spatten en al de vieze beesten + insecten op je afkomen om je te steken en te bijten? Kan je dan ook nog lezen? (baby)


    -plat- zie ik eruit als god?xD
    nee, nachtjes doorhalen doe ik met een boek, ik drink niet dus ondersteboven aan een bar hangen zal niet gebeuren.. hagel en harde wind vind ik wel top om een boek te pakken en te gaan lezen, binnen! Aardbevingen hebben we toch niet, en als de aarde uit elkaar spat... dan... tjah, hopen dat ik een boek lees met een knallend einde?:P

    maar ja, onder normale omstandigheden kan ik overal lezen:Y)

    Uhm het enige wat ik nog zo ong. lees zijn modetijdschriften *voelt dit als een fail door alle slimme lezers hier*. Maar ik zou bij God niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om een boek te lezen voor m'n plezier.


    It's time to be happy again.

    Remington schreef:
    (...)

    -plat- zie ik eruit als god?xD
    nee, nachtjes doorhalen doe ik met een boek, ik drink niet dus ondersteboven aan een bar hangen zal niet gebeuren.. hagel en harde wind vind ik wel top om een boek te pakken en te gaan lezen, binnen! Aardbevingen hebben we toch niet, en als de aarde uit elkaar spat... dan... tjah, hopen dat ik een boek lees met een knallend einde?:P

    maar ja, onder normale omstandigheden kan ik overal lezen:Y)

    LOL, knallend einde! Die zit. ;D
    En ik bedoelde een baar. Een paal die horizontaal hangt zegmaar en waar je aan kan rond draaien. xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    In de bus _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het liefste op een plek waar het gewoon rustig is, dan kan ik tenminste aan een stuk door lezen zonder gestoord te worden (:


    Everything is worse without music.

    In principe kan ik ook overal lezen en soms hoor ik mensen om me heen niet. Ik kan echt helemaal in het zwarte verdwijnen en alles bijna letterlijk zien wat ik lees. Haha, moeilijk uit te leggen.
    Maar als ik mag kiezen dan lees ik het liefst ergens waar ik met mijn rug ergens tegenaan kan zitten en mijn voeten erop kan zitten. De bank dus. En het moet er echt warm zijn, als in de zin: hoger dan kamertemperatuur.


    To live would be an awfully big adventure

    boven op mijn kamer, op mijn bed, of achter mijn bureau.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    In bed.


    <3