• Een soort eigen versie van Wie is de mol. Dat een iemand opdrachten verzint voor de 10 kandidaten, en dat de mol die opdrachten dan stiekem moet saboteren. En dan verzint de spelleider iedere 'aflevering' 20 vragen over de opdrachten en de mol, en diegene die het meeste fout heeft is af. En dan heb je een eigen molboekje waarin je schrijft wie je verdenkt en waarom, en je daar allemaal informatie van alle kandidaten moet opschrijven. En dan een keer in de twee weken een meeting waarin je dan de opdrachten moet doen.
    En dan moet iedereen in het begin van het spel tien euro inleveren (het is maar een voorbeeld, je kan ook iets anders doen dan geld)
    En dat de winnaar dan 100 euro wint.

    Nu is mijn vraag aan jullie; wie vindt dit een goed idee? Ik ben erg goed in het organiseren van dit soort dingen, dus ik zou de spelleider kunnen zijn die de opdrachten verzint. Maar, ik moet er wel zeker van zijn dat er hier mensen zitten die hun uiterste best willen gaan als ze gekozen worden als kandidaat(krul)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 16:41 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ken dat niet Wie is de mol
    is dat misschien een progamma vanuit nederland?


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Dat zou zo awesome zijn! ;o


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Ja, dat lijkt mij ook heel leuk. Maar het lijkt me ook een heel gedoe.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Complained schreef:
    Dat zou zo awesome zijn! ;o


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Stubby schreef:
    Ik ken dat niet Wie is de mol
    is dat misschien een progamma vanuit nederland?


    Dat komt oorspronkelijk uit België (volgens mij) en is nu ook in Nederland.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Complained schreef:
    Dat zou zo awesome zijn! ;o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dan moet je waarschijnlijk een hele selectie procedure houden, omdat veel mensen eraan me willen doen.
    Maar ik vind het wel een cool idee.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Stubby schreef:
    Ik ken dat niet Wie is de mol
    is dat misschien een progamma vanuit nederland?


    Het komt oorspronkelijk uit Belgie, maar is later in Nederland gehouden volgens mij.
    Er zijn tien Nederlandse kandidaten (meestal zijn de kandidaten bekende Nederlanders). Ze zullen moeten samenwerken om allerlei opdrachten uit te voeren en geld te verdienen voor de pot. Maar één van hen is een bedrieger (de Mol), en die is er alles aangelegen om de opdrachten te saboteren.

    Na elke ronde krijgen de kandidaten 20 vragen (in de finale 40 vragen) over de identiteit van de Mol. Degene die de minste goede antwoorden geeft, ligt uit het spel en gaat direct naar huis. Bij gelijkspel wordt gekeken wie het snelst was.
    Soms kunnen kandidaten ook vrijstellingen verdienen waardoor ze niet mee hoeven te doen met de test.

    Uiteindelijk blijven er drie kandidaten in de finale over. Eén zal er winnen, één zal verliezen en de derde is de Mol. De kandidaat die de finale wint door de test in de finale het beste te maken wint het geld in de pot.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    We kunnen het ook gewoon doen zonder geld, maar om de lol en om het spel eens gespeeld te hebben?
    Als ik garantie zou hebben dat ik de komende zoveel dagen altijd heel veel tijd heb, zou ik het ook gaan regelen ook, want het is wel doenbaar, lijkt me. Maar dat heb ik dus niet, jammer.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Junns schreef:
    Dan moet je waarschijnlijk een hele selectie procedure houden, omdat veel mensen eraan me willen doen.
    Maar ik vind het wel een cool idee.


    Dan zou je bijvoorbeeld aan iedereen kunnen vragen waarom zij aan Wie is de mol willen meedoen, en waarom zij een goede mol zouden kunnen zijn. Natuurlijk moeten ze betrouwbaar zijn omdat ze tegen niemand het mogen zeggen. En dan de tien mensen die het beste antwoord hebben waarom zij een goede mol zouden kunnen zijn mogen meedoen :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik wil wel mee doen


    "Ignite, my love. Ignite."