• -Ik maak géén covers meer, heel soms nog, maar alleen als ik daar zin in heb :3-

    Voorbeelden:
    Zie mijn fotoboek!


    Dat zijn deze plaatjes bij elkaar:


    (dat zijn deze plaatjes bij elkaar)

    Dus wil je ook een cover? Vul dit lijstje dan even in, wil je (;.
    Naam verhaal:
    Ondertitel (evt.):
    Wat er per se op moet:

    Note:
    1. Als je een cover aanvraagt, gebruik hem alsjeblieft ergens voor! Ik steek er veel tijd in!
    2. Zet je mijn naam er even onder? (: Joszie© of iets dergelijks is genoeg.

    Wachtlijstje:
    Floodlight > Gebruikte foto's
    Goldilocks > Teveel XD
    Dreft > Gebruikte foto's
    RainForest > Gebruikte foto's
    Synyster > Gebruikte foto's
    KNOWMYNAME > Gebruikte foto's
    StarWind > Gebruikte foto's
    Springfield > Gebruikte foto's
    Tranquillity > Gebruikte foto's
    Confringo > Gebruikte foto's
    Messenger > Gebruikte foto's
    Pernilla > Gebruikte foto's
    devilsoulzz > Gebruikte foto's
    QueenOfLions > Gebruikte foto's
    InsaneGenius > Gebruikte foto's
    galupy001 > Gebruikte foto's > Hoe ik het meisje tot een vampier heb gebracht
    Concrete > Gebruikte foto's
    noatje > Gebruikte foto's
    Confringo > Gebruikte foto's
    Bollocks > Gebruikte foto's
    Remington > Gebruikte foto's
    Carrefully > Gebruikte foto's
    MiSonrisa > Gebruikte foto's
    Iwanna > Gebruikte foto's
    Confringo > Stukje tutorial:

    Dreamon > Gebruikte foto's
    iPad > Gebruikte foto's
    Synyster > Gebruikte foto's
    Harold > Gebruikte foto's
    QueenOfLions > Gebruikte foto's
    Protective > Gebruikte foto's
    Roodkapje > Gebruikte foto's
    Africa > Gebruikte foto's
    Miyagi > Gebruikte foto's
    Cloudburst > Gebruikte foto's
    sexy2bitchy > Gebruikte foto's
    Butlerholic > Gebruikte foto's
    Inanimate > Gebruikte foto's
    QueenOfLions > Gebruikte foto's
    JenniBieber
    Healed
    Tuala
    North
    QueenOfLions

    Status: Afwezig.
    Ik zet nu ook even neer welke foto's ik er allemaal bij gebruikt heb. Dan kun je wat beter zien wat ik er allemaal mee uitgespookt heb ^.^

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 22:38 ]


    JDN.



    Als ik tijd heb weer verder, niet vandaag.


    JDN.


    JDN.

    Naam verhaal: Weakness
    Ondertitel (evt.): Inanimate
    Wat er per se op moet: Jaa ehm, ik wil wel een klein stukje tekst hier plaatsen van het verhaal? Zodat je een beetje weet waar het over gaat en wat er bij hoort.

    Ik verneem hoe hij voorzichtig mijn lichaam binnen dringt. Zijn handen plaatsen naast mij, en zacht begon hij te stoten. Hij werpt een blik in mijn ogen. Zijn ogen glinsteren en stralen betrouwbaarheid uit. Vervolgens kust hij me zacht in me hals. Nog nooit is iemand zo lief voor me geweest. Het was altijd anders, ze moesten altijd wild zijn en me pijn doen. Maar hij, hij is anders. Dit keer geniet ik er zelfs van. Ik voel een paar fijne kriebels door mijn onderbuik gaan en een lachje verschijnt op mijn gezicht. Ik sluit heel even mijn ogen van genot en een klein kreuntje onsnapt uit mijn mond. Mijn ogen schieten geschrokken open. Ik heb nog nooit gekreund van genot. Ik zie hoe hij me lief aan kijkt met een klein glimlachje. Ik voel hoe mijn wangen rood kleuren. “ Het geeft niet.” Hijgt hij zacht terwijl hij voorzichtig door stoot. Een dikke kus op mijn mond volgt al snel. Het is alsof hij me begrijpt terwijl hij me niet kent. Hij versnelt zijn stoten waardoor ik harder begin te kreunen. Het is heerlijk. Hij is speciaal.


    Ik had nooit zo rot moeten doen, nooit! Hij was de liefste jongen die ik kende. Hij deed me geen pijn maar liet me puur genieten. Ik barste los wanneer hij me dingen vroeg. Volgens mij had hij het allemaal wel door. Toen ik begon te blozen onder het seks, dat was gewoon een verrader. Daardoor kon hij alles van me aflezen. Ik kon er niet tegen. Ik was bang, bang dat hij me zwak ging vinden. En een meisje zoals ik hoort geen zwakte te tonen. Ik ben flink tegen hem uitgevallen en geschreeuwd dat hij weg moest gaan en ik hem nooit meer wou zien. Maar dat meende ik niet. Het was gewoon frustratie. Maar nu mis ik hem, en ben ik hem kwijt..

    Ik hoop dat je er wat mee kan [:
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Zo dat voelt als een hele tijd geleden, mijn laatste cover! Dus vandaag weer eentje:


    JDN.

    Hee, wil je misschien een cover voor me maken?
    Ik weet dat ik al eerder ben geweest, maar ik wil graag een cover voor een story die nog niet geactiveerd is.

    Naam verhaal: I'm The Reason For The Tear Drops On His Guitar
    Ondertitel (evt.): (Los van elkaar) - Jacob Black
    - Seth Clearwater
    Wat er per se op moet: Plaatje van Jacob als wolf, plaatje van Seth als wolf, plaatje van een vrouwelijke wolf (het liefst een witte) en als achtergrond iets van een bos.
    Zou je dat willen doen?
    Alvast dankje! (K)

    Xx. (K) Leentje (K)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Hoi!
    Wil je misschien een cover voor me maken???

    Naam verhaal : She is a loser! {Jacob Black}
    Ondertitel (evt.) : hoe bedoel je dat eigenlijk??:$
    Wat er per se op moet : Jacob als mens en als wolf,een mooi]meisje met bruin haar,een gespierde jongen Quilleute achtig met zwart of bruin haar (meisje en jongen liefst een beetje op elkaar laten lijken!) en twee wolven.

    Dit is de Prologue van mijn story :

    Hoi ik ben Silvieanne Nestly!
    Ik heb in 2 jaar tijd al op 6 verschillende scholen gezeten,allemaal om 1 reden : I am a loser!
    In het begin geloofde ik het niet maar nu wel,want op IEDERE school waar ik op heb gezeten word ik als een LOSER bestempeld! Dat is dan ook de enige reden dat ik in 2 jaar tijd op 6 verschillende scholen op 6 verschillende plekken heb gezeten. Nu zit ik  op de New York Best High School. Ik hoopte toen ik hier voor het eerst kwam dat ik voor1 keer NIET als LOSER werd bestempeld. Maar ik had het ALWEER MIS!! Ik ben nog steeds als LOSER bestempeld!
    But maybe I'm a REAL LOSER!!! Welcome to my life,the life from a LOSER with the name Silvieanne Nestly.

    Xxxxxx Jenniffer Black


    Nobody is perfect! <3

    nou eigenlijk zoek ik ook nog dringend een cover en omdat ik die van jouw zo mooi vind mag je er wel 1 voor mij maken :Y)

    Naam verhaal: When I was young [with Lucius Malfoy]
    Ondertitel (evt.): (hoeft niet) "What if you're a mouse, and I hungry snake?"
    Wat er per se op moet: dit plaatje of een ander plaatje van Boyd Holbrook. dit plaatje of een ander passend plaatje van Slytherin.

    veel succes!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 20:46 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Terug van weggeweest.


    JDN.


    JDN.

    Oké, ik wil eigenlijk ook wel een cover laten maken. (:

    Naam verhaal: Show the world who you really are - Fred Weasley
    Ondertitel (evt.): /
    Wat er per se op moet: Ik had eerst een beeld van een cover in mijn hoofd, alleen lukte het me niet dat te maken. Ik zal dat beeld uitleggen en als je wilt doe je iets in die richting, maar eigenlijk wil ik gewoon iets moois wat bij de sfeer van het verhaal past. Dus ik had in mijn hoofd een beeld van Fred (Weasley, een HP personage, dus) aan de ene kant van de foto, zijn hand half uitgestrekt naar een meisje aan de andere kant van de foto, het meisje sterkt haar hand ook naar hem uit. Dit beeld is in bruintinten. Maar waar hun handen samenkomen zie je het niet, want daar zie je een beeld van twee rennende kinderen in het bos. En dat beeld is wel in kleur. Snap je het? :3 Het gaat er dus vooral om dat er een jongen en een meisje en die zelfde jongen en meisje als kinderen in verwerkt zitten. Zoiets. :'D

    Zou je willen waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 21:23 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hi.

    Fuck You, - Justin Bieber.

    Het gaat over een meisje dat word/werd gepest door Justin Bieber. Hij heeft haar ook gebruikt. Maar ze komen weer terug samen.

    Ik heb het liefst een meisje met blond haar en blauwe ogen. Als foto zou ik misschien wel een foto hebben van een meisje met blon dhaar en blauwe ogen ie haar middelvinger opsteekt. En dan gewoon de titel erop.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 13:20 ]


    Poeii, next.


    JDN.

    Later weer verderss..


    Nu naar hockeywedstrijd :P
    .xx

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 19:05 ]


    JDN.

    Ja ik weet het, ik ben hier nogal vaak :$, maar ik wil graag nog een cover. Jij maakt ze altijd zo mooi, en daarom kom ik ook hier steeds.

    Naam Verhaal: A Battle To Protect Your Family, Your Friends And Your Love [ ~ Fred Wemel ~ ]
    Ondertitel: -
    Wat er per se op moet: Harry, Fred, dit meisje (het enige meisje wat ertussen zit), Voldemort die wil toeslaan (met toverstok op geheven(bijvoorbeeld deze of deze)) en iets van zweinstein(misschien een toegetakeld zweinstein, want het speelt zich af tijdens de battle of hogwarts).

    Btw, het is het vervolg op 'my life as a mudblood. i thought...' waar jij ook een cover van hebt gemaakt.
    Alvast dankje! <3

    Xx. (K) Leentje (K)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 23:26 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Wow jij bent echt goed!


    Jump and touch the sky.