• ik ben van plan om een nieuwe story te schrijven maar ik kan maar geen titel verzinnen dit is het eerste hofdstuk en het is een soort seth love story

    leuk je te leren kennen, mijn naam is ..........
    en ik woon hier in L.A. .Echt een geweldige stad vol dromen mijn droom is om zangeres te worden net zo als men moeder. Mijn moeder is vorig jaar gestorven en nu wil men vader verhuizen naar het stomste stadje van heel Amerika, forks. echt een boeren gat waar niks te beleven is. Maar ik moet mee ik kan moeilijk anders .
    De reden dat men vader forks gekozen heeft is omdat daar al zen vrienden van vroeger wonnen, of toch in de buurt ik weet alleen dat zen vriend Billy black in la push woont en Harry Clearwater ook maar hij was ook sinds kort overleden dus op men eerst dag ginds stond dus al een bezoekje gepland bij de Clearwater's. En zijn beste vriend Charlie Swan word onze buurman.
    Gezellig vind je niet maar genoeg over mijn f*cking leven nu iets over mij.
    Ik heb bruin krullend haar dat ongeveer een beetje lager dan men borsten valt ze passen al zech ik het zelf perfect bij men bruine ogen die een beetje lichter zijn met gouden spikkeltjes ook al vind ik donkere ogen mooier, mijn huid is bruin door de zon maar ook niet overdreven,en men tanden staan kaarsrecht door hulp van een beugel die ik op men 13 moest dragen. Nu ben ik 15 jaar en best wel mager maar wat wil je als je in de stad woont waar je mager moet zijn, zelf vind ik me te mager en kunnen er gerust wat kilootjes bij. De foto die ik hier bij sluit is van 2009 de dag dat die rot beugel weg ging je ziet ook hoe blij ik toen was maar dat is nu verleden.

    Dit was dus een zeer korte beschrijving hoe ik mijn leven voor mij zie. Binnen een uur stap ik op het vliegtuig en kom niet terug of toch minstens de komende 6 maanden niet. Ik moet nu gaan men vader roept.

    nu ik er aan denk ik heb ook nog geen naam voor het hoofd karakter
    dus ideeën altijd welkom




    -heb er al een als je het wil lezen hier is de linkhttp://www.quizlet.nl/stories/44973/a-werewolf-song--seth-clearweater/

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 17:31 ]


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page

    oh en als naam luce


    love doesn't look with the eyes but with the mind

    eendjeslover schreef:
    oh en als naam luce

    is wel mmoi ja


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page

    Eh, hier ben ik normaal gezien goed in.
    Daar komt 'ie:
    The future after LA.
    The time after LA.
    Will I ever become a singer?
    A werewolf song.


    Noem haar gewoon Bella? Haha. Nee, Eliza ben ik het ook wel mee eens, neem die maar gewoon.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    heb er een gekoze bedankt voor juli hulp zenne en er kan nog altijd wa bij komen


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page