• Die blut zijn en dan met 5 euro een gat in de lucht springen.
    Ik zal het uitleggen.
    Ik ben gewend rond de 150 euro op mijn rekening te hebben. Ik geef nauwelijks uit en als ik uitgeef is het niet veel. Nu was ik een paar weken terug in Amsterdam met mijn vriendin. Ik had echt een nieuwe kledingkast nodig dus ik had mijn hele rekening geplunderd -je wilt niet weten hoeveel ik toen heb uitgegeven, dan denk je dat ik rijk ben. Wat ik dus niet ben, maar toen wel voor even. Maar dat duurde dus niet lang, maar.....(sorry)- En toen was ik blut. Aan het begin van Maart had ik al mijn geld uitgegeven en ik moest de hele maand nog door. Dat was dom heb ik geleerd.
    Dus ik zit al een paar weken zonder geld. Niet dat ik het mis, omdat ik toch niks uitgeef. Maar geld op je rekening geeft je wel het gevoel dat je iets kan.
    Nu moest ik net noodgedwongen mijn kamer opruimen. Moet je eens raden wat ik tegenkwam. Een envelop met 15 euro die ik van de zomer had gewonnen. Helemaal vergeten in mijn la x)
    Nu voel ik me koning en ik begrijp nu hoe het voelt om geld te hebben na een lange tijd blutheid. Ik zal blije niet-meer-blutte-mensen nooit meer uitlachen.
    I promise.
    Zijn jullie wel eens/altijd blut?

    Love & Rockets


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben nog nooit blut geweest, dus eigenlijk ken ik het gevoel niet. Studiefinanciering ftw.


    No growth of the heart is ever a waste

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd vind ik je een beetje verwend klinken. Begrijp me niet verkeerd, en dit is ook helemaal niet bedoelt om te stoken of je te beledigen, of misschien begrijp ik het verkeerd, maar als je blut bent moeten je ouders toch niet dingen voor je zitten te kopen?


    Zo bedoel ik het ook niet :P Ik vind het gewoon raar als kinderen rond 14/15 (16 kan ik ergens nog wel begrijpen) lopen te miepen dat ze blut zijn, vooral kinderen die nog jonger zijn. Kijk, je ouders kopen niet altijd vanalles voor je, maar ze zijn er wel voor je en het lijkt me dat als je portomonnee leeg is ze je best wat geld willen toestoppen, voor het geval je wat ziet in de winkel of je eten vergeet en je wat wilt kopen op school?

    Ik krijg geen zak- of kledinggeld, maar het is ook niet zo dat mijn ouders alles voor me kopen. Ik shop samen met ze en dan beetje overleggen van; ja, is wel duur voor zo'n simpel iets.. blablabla.

    Dus, eigenlijk ben je ook nooit echt blut.. Vind het gewoon beetje apart altijd ;o
    ~ Of je moet een gat in je hand hebben dat je ouders gewoon geen geld meer aan je willen geven, want dat zou ik wel begrijpen.. Als je elke maand standaard 20 euro uitgeeft dan zou ik ook geen geld meer geven aan mijn kind o-o Dan zou ik zeggen; Hier heb je 5 euro, volgende maand krijg je er weer 5, leer eerst maar eens omgaan met geld. Als je grote aankoop wilt doen moet je maar overleggen met ons ofzo ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben nog nooit blut geweest, en ik hoop het ook nooit te zullen zijn.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    wel eens maar nu niet meerxD

    ik krijg zakgeld en ik werk:D


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik heb altijd meer dan €1500,- op mijn rekening staan.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het meeste dat ik ooit heb gespaard is 70 euro, waarom is het zo moeilijk om te sparen ;_;

    SoulEater schreef:
    (...)

    Zo bedoel ik het ook niet :P Ik vind het gewoon raar als kinderen rond 14/15 (16 kan ik ergens nog wel begrijpen) lopen te miepen dat ze blut zijn, vooral kinderen die nog jonger zijn. Kijk, je ouders kopen niet altijd vanalles voor je, maar ze zijn er wel voor je en het lijkt me dat als je portomonnee leeg is ze je best wat geld willen toestoppen, voor het geval je wat ziet in de winkel of je eten vergeet en je wat wilt kopen op school?

    Ik krijg geen zak- of kledinggeld, maar het is ook niet zo dat mijn ouders alles voor me kopen. Ik shop samen met ze en dan beetje overleggen van; ja, is wel duur voor zo'n simpel iets.. blablabla.

    Dus, eigenlijk ben je ook nooit echt blut.. Vind het gewoon beetje apart altijd ;o
    ~ Of je moet een gat in je hand hebben dat je ouders gewoon geen geld meer aan je willen geven, want dat zou ik wel begrijpen.. Als je elke maand standaard 20 euro uitgeeft dan zou ik ook geen geld meer geven aan mijn kind o-o Dan zou ik zeggen; Hier heb je 5 euro, volgende maand krijg je er weer 5, leer eerst maar eens omgaan met geld. Als je grote aankoop wilt doen moet je maar overleggen met ons ofzo ;p

    Ahezo :'"D Mijn excuses voor het misverstand dan :'D. Nou uiteindelijk moeten ze ook niet altijd geld leven voor bijvoorbeeld middageten, omdat ze uiteindelijk verantwoordelijkheid moeten krijgen :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha, maar als je je brood nou vergeet? :P
    Of je drinken en je hebt lange dag x'D
    Dan is het fijn als je wat geld hebt en dan is het best
    triest als je 'blut' bent en je dus ook niks
    kan lenen want je kan het niet terugbetalen? :')

    ~ En achja, ik begrijp mensen ook vaak verkeerd.
    Lees te gauw en dan dus ook verkeerd ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)
    ~ Of je moet een gat in je hand hebben dat je ouders gewoon geen geld meer aan je willen geven, want dat zou ik wel begrijpen.. Als je elke maand standaard 20 euro uitgeeft dan zou ik ook geen geld meer geven aan mijn kind o-o Dan zou ik zeggen; Hier heb je 5 euro, volgende maand krijg je er weer 5, leer eerst maar eens omgaan met geld. Als je grote aankoop wilt doen moet je maar overleggen met ons ofzo ;p


    Kinderen van 14+ krijgen meestal al wel 20 euro per maand. :'3 [/of meer]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik krijg geen zakgeld, zoals ik al zei, ik krijg geld van mijn ouders :P
    Niet te vaak of onwijs veel ofzo, zo verwend ben ik niet.
    Maar als ik bijv. 1 keertje naar bios wil krijg ik money mee.. Ö
    Omdat ik bijv. niet elke maand naar de bios wil ofzo (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Zo bedoel ik het ook niet :P Ik vind het gewoon raar als kinderen rond 14/15 (16 kan ik ergens nog wel begrijpen) lopen te miepen dat ze blut zijn, vooral kinderen die nog jonger zijn. Kijk, je ouders kopen niet altijd vanalles voor je, maar ze zijn er wel voor je en het lijkt me dat als je portomonnee leeg is ze je best wat geld willen toestoppen, voor het geval je wat ziet in de winkel of je eten vergeet en je wat wilt kopen op school?

    Ik krijg geen zak- of kledinggeld, maar het is ook niet zo dat mijn ouders alles voor me kopen. Ik shop samen met ze en dan beetje overleggen van; ja, is wel duur voor zo'n simpel iets.. blablabla.

    Dus, eigenlijk ben je ook nooit echt blut.. Vind het gewoon beetje apart altijd ;o
    ~ Of je moet een gat in je hand hebben dat je ouders gewoon geen geld meer aan je willen geven, want dat zou ik wel begrijpen.. Als je elke maand standaard 20 euro uitgeeft dan zou ik ook geen geld meer geven aan mijn kind o-o Dan zou ik zeggen; Hier heb je 5 euro, volgende maand krijg je er weer 5, leer eerst maar eens omgaan met geld. Als je grote aankoop wilt doen moet je maar overleggen met ons ofzo ;p


    Whaha. Ik krijg zak en kleedgeld en voor de rest krijg ik niks. Ik moet ook zelf mijn kapper betalen en al die andere kleine dingetjes zoals bios en uitgaan en mijn ouders schieten nooit iets voor of geven me iets omdat ik blut ben.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 18:23 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben op dit moment blut. En ik wil zo doodgraag naar Pinkpop en mijn ouders willen maar niet even voorschieten, terwijl ik morgen mijn stagegeld krijg ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb altijd een 100-tal euro op mijn bankkaart staan, maar mijn spaarpot daarentegen is bijna altijd leeg ;(


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben aan het sparen voor een BB, als ik die volgende maand koop, ben ik ook even een maandje blut.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bijna altijd.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.