• Toen ik een uur of twee geleden thuis kwam, kwam ik op het idee om tosti's te maken. Nu had ik dus het probleem dat ik die arme boterhammetjes vergeten was en toen ik ze uit de oven haalde waren ze zwart. De keuken stond binnen no-time helemaal blauw van de rook. Dat vond ik in eerste instantie niet zo'n probleem, totdat het brandalarm afging. D:
    Haha, omg, ik was helemaal hysterisch en echt bang dat de brandweer om niks langs zou komen of zo. Maar goed, ik heb het overleeft. :Y)
    Nog meer mensen die wel eens te maken hebben gehad met een brandalarm dat om zoiets stoms begon te piepen?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    haha, wij lieten ooit broodje aanfikken. Gelukkig is het goed gekomen :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    xD op scouting gingen we vuurtje stoken 2 keer allebij de keren brandweer gekomen en allebij de keren omdat iemand in de keuken aan het koken was en niet doordat wij fikkie stookten wel lachen :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bij ons zondag ook :S

    Ik lag nog te slapen, hoor ik om half 10 gepiep, het brandalarm ging af! Bleek dus dat mijn moeder de toast had laten aanbranden :O Thanks mom.. en het gekke is, ik droomde ook over brand xD en dan in een keer hoor je het brandalarm :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.