• Wat ik hier nu neer ga zetten is voor mij best wel moeilijk om te vertellen en om het over te hebben zonder in tranen uit te bartsen, maar ik ga het toch proberen.
    Het afgelopen jaar ik kortom echt een klote jaar geweest. Aan het begin van het jaar kreeg ik ruzie met m'n vriendinnen (8 vriendinnen) nou het is wel ongeveer goed, maar vriendinnen zijn we niet meer. Bijna de hele klas had één zo'n meisje tegen me opgezet en ik kon eigenlijk niets meer doen zonder er commentaar op te krijgen. Dus ik begon steeds meer aan mezelf te twijfelen of ik alles misschien echt wel fout deed! Gelukkig had ik twee vriendinnen die het vorige week dinsdag voor me op genomen hebben en de klas hebben aangesproken toen ik het niet meer hield en in tranen was uitgebarsten.
    Nu is het gepest wel opgehouden maar mijn zelfvertrouwen is echt 0,0%
    Ik ben dus in die tijd wel 5 kilo aangekomen en ik wil het er graag weer op een gezonde manier er zo snel mogelijk afkrijgen, om me beter te voelen als ik in een bikini loop. Ik doe het dus gewoon voor mezelf om mijn zelfvertrouwen weer wat beter te krijgen.
    Maar nu heb ik even wat tips nodig om zo gezond mogelijk kilo's kwijt te raken.
    Ik eet al geen tussendoortjes, drink veel water en sport. Maar hebben jullie nog meer tips?
    En kom nu alsjeblieft niet aan met: doe het niet je bent mooi zoals je bent! Want dat vind ik zelf niet en ik doe het puur voor mezelf!
    En tips hoe ik m'n zelfbeeld wat beter zou kunnen krijgen is ook wel fijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Regelmatig kleine porties eten, veel water drinken en veel bewegen. En voor je zelfvertrouwen heb ik helaas geen tips, van dat van mij zit ook ver onder het nulpunt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dankjewel allemaal! (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je honger hebt: Eet mandarijntjes of appels! Ik vond ze vroeger ook minder lekker, maar als je het meer eet vind je het vanzelf lekkerder. Misschien kan je ook goed werken aan wat je sowieso eet enzo (nerd)
    Veel succes,

    En I've been there (H)


    dude, i can move my toes

    Ik heb jouw foto's gezien toen ze er nog op stonden. Nou, ik wil niet veel zeggen maar om dik te worden heb je nog een lange weg te gaan.
    En de reden dat die lui zeiken is pure jaloezie.
    Maar enfin, zoals de rest al zegt: regelmatige porties ja :Y). En water drinken is goed!


    No growth of the heart is ever a waste

    Elke ochtend en avond als jij voor de spiegel sta zeg je eerlijk en oprecht tegen jezelf: "Ik mag er zijn"


    #WWED - What Would Emma Do?

    Een uur voor het slapen niks meer eten, en eet smiddags meer en savonds minder.

    Dankjewel voor alle tips! En de complimentjes enzo (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zo erg dat ze dat deden!
    ik ga zelf naar een dietist, maar dat is wel duur dus dan moeten je ouders ook akkoord gaan en blablabla..
    mijn beste tips zijn oppassen met alcohol en brood. van brood heb je ontzettend snel te veel gegeten. ook; een banaan is het zelfde als 30gr brood.
    op zich kan het geen kwaad om tussendoortjes te nemen, maar maar een tussen elke maaltijd en fruit of yoghurt ofzo.
    ik hoop dat je je snel beter voelt!


    Fooled ya!

    Je bent al goed bezig, gewoon doorgaan zo!
    Houd jezelf steeds voor dat je er mag zijn, want dat is zo! Neem daar af en toe een momentje voor.

    En als je bijvoorbeeld hardloopt, probeer dan zo nu endan om iets verderte komen dan de vorige keer, dat geeft een heel goed gevoel (: en niet opgeven als het even tegenzit! Je kan het!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    iWeasley schreef:
    OMG, je hebt serieus een k*t klas. Dat doe je toch niet? :x Gezond eten is mijn tip! (: Veel succes verder,_O_


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb precies hetzelfde
    Als enig ander ding dat ik helemaal alleen ben in de klas
    Probeer het van je af te schrijven en zoek steun bij andere vrienden
    Ik heb hier op Q een paar hele goede vrienden die mij steunen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heel erg bedankt ik ben al anderhalve kilo of inmiddels al meer kwijt (: En ik voel me als iets beter over mezelf!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.