• Ja in november pas maar dan komt het vervolg uit De Kracht van 6
    Het is dus een zes delige serie. Je kunt de eerste twee hoofdstukken lezen in I am Number Four. Ik kan nu al niet wachten

    November 2011

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 17:06 ]

    Leuk!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik moet nog steeds de eerste zien!


    Everything is worse without music.

    Mag ik je even corrigeren? Want volgens mij heet het volgende boek: "De Kracht Van Zes", aangezien de Engelse titel: "The Power of Six" is, en er op verschillende sites over "de kracht van zes" wordt gesproken...

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 15:16 ]


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Dat had ik wel verwacht, dat eind is zo ongelooflijk open (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ohyeees, ik heb I Am Number Four ook gezien & ik ga hopelijk ook het vervolg zien!


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Gracious schreef:
    Ik moet nog steeds de eerste zien!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    BlogSpot schreef:
    Mag ik je even corrigeren? Want volgens mij heet het volgende boek: "De Kracht Van Zes", aangezien de Engelse titel: "The Power of Six" is, en er op verschillende sites over "de kracht van zes" wordt gesproken...

    Volgens mij niet. Nummer zes heet Jane Doe en nummer & heet Marina die in Spanje (volgens mij) woont op bijna 18 jarige leeftijd. In boek een was 6 volgens mij zestien en die is op de school tijdens het gevecht. In het vervolg wil het persoon meer weten over John Smith. En ze leest dus over de verwoeste school. Maar je kan ook gelijk hebben wat er zijn er nog 6 over

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 17:22 ]

    vet cool! Daar ga ik zekr naaar toe!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    vet cool! Daar ga ik zekr naaar toe!

    het is een boek.

    Ik moet deel 1 eerst nog zien in de bios. :Y)
    Misschien ga ik het tweede deel wel lezen... of ik wacht gewoon tot die dan ook verfilmd is.

    Zoiets dacht ik al toen ik het einde zag van I am number four. Wel weer met Alex he?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    Zoiets dacht ik al toen ik het einde zag van I am number four. Wel weer met Alex he?

    het is een boek maar het word zeker wetene verfilmd. Ja het is weer met Nummer vier,zes en de nieuwe is nummer 7

    De engelse versie komt in juli uit? of was het nu augustus ...

    Reducio schreef:
    Leuk!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.