• Vanaf volgend jaar krijgt elke leerling van onze school een "skoolmate", een netbook voor schoolgebruik, en de helft van de studie boeken staan daar ook op, kunnen we er huiswerk op maken enz. Eigenlijk vind ik het best tof, want dan hoef ik die kutboeken niet telkens mee te slepen --'
    Werkt een van jullie al met zo'n ding op school?
    (krul)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Jezus, ik wou dat ik nog op de middelbare school zat! In mijn tijd hadden we nog computers uit de prehistorie -_-'


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    Jezus, ik wou dat ik nog op de middelbare school zat! In mijn tijd hadden we nog computers uit de prehistorie -_-'


    Your make-up is terrible

    3AM schreef:
    Jezus, ik wou dat ik nog op de middelbare school zat! In mijn tijd hadden we nog computers uit de prehistorie -_-'

    Onze computers ook nog:Y)
    Wij gebruiken gewoon ouderwets boeken. En soms hebben we computeropdrachten en dat doen we in de computerlokalen. En dan ga je daar heen. Wacht je 10 minuten voordat dat ding je eindelijk heeft aangemeld. En vervolgens is die computer echt sloom x.x


    To live would be an awfully big adventure

    Daar beginnen ze bij ons nu mee. Vorig jaar kregen de brugmuggen een laptop met allemaal van die dingen. En nu ook in de 2e, en zo gaat het door tot in de 5e/6e. Maar de mensen die nu in de 4e zitten die doen alles nog met boeken 8D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, maar ik heb ook maar 1 boek voor school haha.


    -

    Bij ons krijgt alleen heel vmbo een laptop, en TTO hoort eigenlijk een iPad te krijgen, maar mijn school is daarvoor te arm haha ;D


    Your call, Detective Shinypants.

    Wij krijgen ook zo'n laptop. Het is vet lelijk en het is van blauw rubber >.< Het is wel touch (: Maar we zouden het eigenlijk voor de kerstvakantie krijgen maar ik hoorde nu pas het na de zomervakantie is...


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Wij hebben dat niet.. Hmmm ><


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nee, mijn school geeft alleen geld uit voor hún lerarenkamer. Onbeschoft stelletje dozen. En ik wil dat btw oook! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cantus schreef:
    Wij krijgen ook zo'n laptop. Het is vet lelijk en het is van blauw rubber >.< Het is wel touch (: Maar we zouden het eigenlijk voor de kerstvakantie krijgen maar ik hoorde nu pas het na de zomervakantie is...

    Wij gaan naar dezelfde school, remember (nerd)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Oh, ik hoop dat dat bij ons ook eens gebeurd! Ik ben altijd halfdood als ik moet die boeken moet sleuren.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik krijg dat vanaf volgend jaar volgens mij, in ieder geval dat was de planning. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Bij ons is er een soort van werkboek op het internet, maar het is heel onhandig omdat de ene leerkracht dat gebruikt, de andere niet en weer andere doen allebei.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het lijkt me op zich wel handig. Maar ik denk dat ik eigenlijk toch gewoon liever mijn boeken heb, hoe zwaar ze ook zijn...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.