• Is dat ze allemaal gaan over een meisje dat in het vijfde of zesde jaar pas op Zweinstein begint. Ik vind het nogal een onrealistisch begin en daarom lees ik dat soort verhalen nooit, ook al is de rest van het idee misschien goed.
    Waarom kun je niet gewoon doen dat diegene al vanaf het eerste jaar op Zweinstein zit, maar pas in de vijfde begint het verhaal en leert de hoofdpersoon al die nieuwe personen die nodig zijn voor het verhaal kennen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Omdat ze hun personage zo oud mogelijk willen hebben. En ze moeten zo uniek als maar wat zijn.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Omdat als sommige mensen al in het eerste jaar beginnen, gebeurt er niet veel, en haken mensen snel af. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    TempsChronos schreef:
    Omdat ze hun personage zo oud mogelijk willen hebben. En ze moeten zo uniek als maar wat zijn.


    I love BTR and One Direction!

    Tjaaaah.. dat snap ik ook niet,
    daarom is dat bij mij dus ook..xd

    Maar ik heb er wel een goede verklaring voor,
    alleen komt dat pas later.
    Maar dat weet jij,
    aangezien jij zo gek bent die story te lezen..xd


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik leest geen HP stories, dus ik kan er niet echt over oordelen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    mijn verhaal begint in de 5e, maar de hoofdpersoon zit al op Hogwarts sinds het eerste jaar, maar het is inderdaad een beetje afgezaagd aan het worden.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    TempsChronos schreef:
    Omdat ze hun personage zo oud mogelijk willen hebben. En ze moeten zo uniek als maar wat zijn.


    Maar het verhaal hoeft toch niet in het eerste jaar te beginnen? Dan begint het verhaal gewoon in het vijfde jaar maar heeft de hoofdpersoon al die tijd voor het verhaal wel gewoon op Zweinstein gezeten :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik doe dat zelf eigenlijk nooit? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik schrijf meestal of een paar eerste hoofdstukjes met de eerste 3 jaren ofzo, of een flashback proloog. Maar omdat het zo vreemd is om een zwoele lovestorie te beginnen als ze 11 zijn, denk ik dat daarom veel mensen voor anders kiezen. Persoonlijk vind ik zulke verhalen wel leuk ^^


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Amortentia schreef:
    Ik schrijf meestal of een paar eerste hoofdstukjes met de eerste 3 jaren ofzo, of een flashback proloog. Maar omdat het zo vreemd is om een zwoele lovestorie te beginnen als ze 11 zijn, denk ik dat daarom veel mensen voor anders kiezen. Persoonlijk vind ik zulke verhalen wel leuk ^^


    Hahaa helemaal gelijk.
    Ik las zo'n verhaal waar een meisje in haar 1e jaar helemaal verliefd werd op ron en allemaal zoenen en seks en omg ik kan niet zonder je terwijl ze elf waren, toen dacht ik echt :S


    Have you ever been alone in a crowded room?

    MaraMalfoy schreef:
    (...)

    Hahaa helemaal gelijk.
    Ik las zo'n verhaal waar een meisje in haar 1e jaar helemaal verliefd werd op ron en allemaal zoenen en seks en omg ik kan niet zonder je terwijl ze elf waren, toen dacht ik echt :S


    Dat is inderdaad freaky o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad freaky o.O


    dat klopt gewoon niet...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    MaraMalfoy schreef:
    (...)

    Hahaa helemaal gelijk.
    Ik las zo'n verhaal waar een meisje in haar 1e jaar helemaal verliefd werd op ron en allemaal zoenen en seks en omg ik kan niet zonder je terwijl ze elf waren, toen dacht ik echt :S

    Omg. That's awful. Staat die op Q :9~?


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Amortentia schreef:
    (...)
    Omg. That's awful. Staat die op Q :9~?


    jaa, maar ik weet niet of hij nog bestaat.
    Dat was best lang geleden dat ik die las,
    ik weet ook niet meer hoe die heet,
    want ik klikt ehem meteen weg..xd

    Net als een rare story waar Harry en Draco met elkaar gingen..
    dat was wel mega grappig, maar dat is zo onrealistisch..
    ik bedoel.. iedereen weet toch dat ik met Draco trouw?(krul)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 17:12 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    MaraMalfoy schreef:
    (...)

    jaa, maar ik weet niet of hij nog bestaat.
    Dat was best lang geleden dat ik die las,
    ik weet ook niet meer hoe die heet,
    want ik klikt ehem meteen weg..xd

    Net als een rare story waar Harry en Draco met elkaar gingen..
    dat was wel mega grappig, maar dat is zo onrealistisch..
    ik bedoel.. iedereen weet toch dat ik met Draco trouw?(krul)


    Jaa, duh. En het spijt me hea, want in de toekomst trouw ik je zoon :Y)
    Maar Draco-Harry storie's vind ik niet echt... logisch, en ik vind ze gewoon... Edward-Jacob kan nog wel, maar Harry-Draco. Rillingen.


    Wear a necklace of rope, side by side with me