• Het is alweer drie jaar geleden dat Dougie Poynter weer vrijgezel werd. drie volle jaren los gaan. Het werd na een half jaartje al gauw duidelijk dat hij het feesten wel in zich had. Hij leek totaal over zijn ex, Frankie Sandford, heen en genoot van zijn vrijgezellen leven. Genoeg meisjes had hij om zich heen en kon hij krijgen. Maar diep in zijn hart was dat niet wat hij wou…
    De achttien jarige Emma wist al van jongs af aan dat ze ooit in haar leven in London zou gaan wonen en dit leek het moment voor haar te zijn. Ze kon een goede baan krijgen, achter de schermen bij de televisie en zou bij haar beste vriendin Rosa intrekken. Ze zou het maken, dat wist ze 100% zeker. Haar vertrouwde wereldje in Frankrijk liet ze zitten en een nieuwe wereld zou voor haar open gaan...


    De dag dat ik hem ontmoete was een ramp, mijn papieren vlogen in het rond en de irritaties waren al hoog. Ik kon hem wel in zijn haren vliegen van frustraties, het was tenslotte mijn tweede week op mijn nieuwe werk en het liep nu al uit de hand! Ik had nachten er aan gezeten en nu… het was allemaal verpest! Veel tijd om naar zijn gezicht te kijken had ik niet, ik was te druk om mijn werk bij elkaar te rapen. Hij stond er maar ongelukkig bij en bukte langzaam en voorzichtig om te helpen met het oprapen. ‘Ga maar, je zal wel haast hebben… anders liep je niet zo gehaast.’ Had ik tegen hem gezegd. Hij reageerde met een opgeluchte zucht. ‘Dankjewel! Sorry, het spijt me echt, maar… ik ben al te laat.’ Geïrriteerd keek ik hem aan, recht in zijn blauw-grijze ogen. Ze stonden gemeend. Moeilijk stond hij weer op. ‘Het spijt me echt.’ Ik knikte even en keek toen om me heen of er nog ergens wat lag, maar alles leek opgeraapt. ‘Laat me het goed maken.’ Zei de jongen die er blijkbaar nog stond. ‘Ik dacht dat je haast had.’ Hij knikte en keek moeilijk. ‘Sorry!’ Zei hij nog en keer, maar toen liep hij gehaast weer verder. Hij had zich nog even omgedraaid zwaaide ongemakkelijk en liep weer verder.






    Doen of niet doen? (:

    Rollen;
    Collega’s (mannen en vrouwen!) -
    Vrienden van Emma en Rosa (mannen en vrouwen!) - Hypnotised, Horan, Caribbean,
    Beste vriendin Dougie – Dushiix
    Baas van Emma (man/vrouw) –
    Vriendin van Rosa’s broer –
    Vriendin van Tom Fletcher - Horan
    Vriendin van Danny Jones - Echoes
    Zelfverzonnen rollen (alles is altijd welkom!)-

    ;

    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Familie:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Crush: -foto,naam en karakter-
    werk/opleiding:
    Extra?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 11:16 ]


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    Doen!
    En ik wil wel een rolletje. Alleen nog beslissen welk ;D


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Mag ik de vriendin van Danny Jones invullen?
    x


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Rol: Vriendin Emma en Rosa
    Voornaam: Caroline
    Achternaam: Savarin
    Bijnaam: Caro
    Leeftijd: Eenentwintig
    Geboortedatum: 21 juni 1989
    Familie: Caroline's vader, Arnold Savarin, is een 43 jarige zaken man. Hij is getrouwd met Janet Spring, de 41 jarige moeder van Caroline. Ze hebben samen 3 kinderen, waarvan Caroline de oudste is. Mitchell is haar 19 jaar oude broertje. De jongste thuis is Jessie, 15 jaar.
    Uiterlijk: Caroline is niet meteen de mooiste en knapste meid die je tegen zou komen, maar ze heeft iets. Waarschijnlijk zijn het haar mooie, grote, bruine en opvallende ogen. Ze spreken erg aan en meestal kan je er gemakkelijk haar humeur inzien. Ze zijn omringd door lange en dunne wimpers. Ze heeft geen bleke, maar ook geen getinte huid. Een beetje er tussen in. Haar lange, bruine haren zijn ook wel iets wat aanspreekt. Ze vallen vaak met slag over haar schouders heen en het geeft haar iets ergs schattigs mee. Ook haar lengte, 1.50 M, heeft wel iets.
    Karakter: Caroline valt wel te vergelijken met een nerd. Ze is ontzettend slim, ze leert graag en ze doet alles voor goede punten. Het enigste verschil is dat Caroline tussendoor nog wel plezier maakt en ze graag met haar vrienden omgaat, om andere dingen dan school te doen. Caroline is een ontzettende perfectionist. Zolang alles is zoals zij het wilt, is alles oké. Zo niet, dan gaat ze klagen, zeuren en alles doen zodat het wel zo wordt als zij het wilt. Caroline doet alles eerst voor zichzelf, voordat ze een ander zal hebben. Tja, zo is ze. Mensen mogen haar, omdat ze grappig en schattig is. Buiten dat alles is het een knuffelige lieve meid, met gezond verstand.
    Crush: Chase is al een halfjaar haar vriendje.
    werk/opleiding: Ze doet de universiteit.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 19:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vul er straks een in.
    Ik hou van McFly_O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Beste vriendin Dougie
    Voornaam: Lysandra Allison
    Achternaam:Johnson
    Bijnaam:Alli
    Leeftijd:22 jaar
    Geboortedatum: 24 augustus 1989
    Familie: - Vader : Freddy(afk.Frederique) Johnson Freddy en kleine Lysandra
    - Moeder (, maar zij is dood) : Melinda LambertMelinda en kleine Lysandra
    Uiterlijk:Lysandraheeft blonde haren en zachte blauwe ogen. Ze doen graag experimenten met haar nagels. Ze is 1.65 meter en slank gebouwd.
    Karakter:Lysandra is een pittige dame. Ze heeft een grote mond en zegt altijd haar mening. Mensen noemen haar soms arrogant , maar dat is alleen maar omdat ze van zich afbijt. Ze durft wel eens op de vuist te gaan. Ze houdt zich niet stil als je haar uitdaagt en als ze je niet mag of als ze je haat zou ik niet te veel commentaar tegen haar zeggen want dat flip ze. Ze kan ook heel aardig en lief zijn , maar dat is zelden. Bij Dougie is ze meestal wel grof , maar ook heel aardig. Ze houdt van gek doen en plezier maken. Het liefst van al gaat ze naar een feest , daar kan ze helemaal los komen. Ze houdt van de harde muziek die in haar oren komt.
    Crush: Imanoheeft zwart haar en bruine ogen. Hij is 1.80 meter en fors gebouwd. Imano is een lieve bad boy. Hij is meestal heel erg macho als er mensen bij zijn , maar als je met hem alleen bent is hij een echte teddybeer. Hij houdt ook van een feestje en daar heeft hij Lysandra leren kennen. Hij is ook nogal opvliegend en heel rap jaloers. Als je aan zijn meisje komt zal hij er wel altijd zijn om je een klap te verkopen.
    werk/opleiding: Lysandra zit in haar laatste jaar fotografie. Ze is de beste van haar klas en houdt ook gewoon van fotograferen. Ze doet het bijna altijd is haar vrije tijd.
    Extra? Lysandra rijdt paard.

    Wil je aub laten weten of ik de rol heb ?(A)& wanneer het begint_O_

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 18:48 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Rol: Vriendin Danny Jones
    Voornaam: Christina
    Achternaam: Maplewood
    Bijnaam: Haar vrienden noemen haar altijd Chris,maar Danny noemt haar steeds Angel vanwege haar engelachtige uiterlijk.
    Leeftijd: 24 jaar
    Geboortedatum: 6 augustus 1986
    Familie: Christina is geadopteerd toen ze 6 maanden oud was door Katherine Grey en Richard Maplewood. Haar echte ouders waren van Noorwegen afkomstig en zijn overleden tijdens een brand in het hotel waar ze verbleven. Omdat haar grootouders niet voor haar konden zorgen,werd ze in een weeshuis ergens in Noorwegen geplaatst. Katherine en Richard waren op reis in Noorwegen en tijdens hun bezoek in het weeshuis hebben ze Christina gevonden. Ze konden zelf geen kinderen krijgen,dus beslisten ze haar te adopteren. Christina beschouwt Katherine en Richard als haar echte ouders,omdat ze nooit iets anders gekend heeft. Maar ze heeft wel contact met haar grootouders in Noorwegen.
    Uiterlijk:


    Christina heeft korte krullende blonde haren,haar ogen hebben een hemelsblauwe kleur en ze heeft een gave witte huid,waardoor ze vaak wordt vergeleken met een engel. Ze is 1m89 groot,dus redelijk groot voor een meisje. Ze heeft een pracht van een figuur en eindeloze benen.
    Karakter: Christina is een beetje een moeilijk meisje. Ze is rotverwend door haar ouders. Sinds ze alleen woont en zelf moeten werken voor alles is dat karaktertrekje wel opvallend geminderd,maar soms breekt het toch nog door. Dan kan ze ongelooflijk koppig en kinderachtig doen. Tegen vreemden doet ze meestal redelijk afstandelijk,wat komt door haar verleden. In het weeshuis werd ze steeds opnieuw door een andere opvoeder verzorgd en dan nog eens geadopteerd. Daardoor heeft ze het wat moeilijk met zich te binden aan mensen. Maar eens je haar vertrouwen hebt,heb je het ook honderd procent. Dan gaat ze voor je door het vuur.
    Bij Christina moet je niet komen klagen,want daar kan ze echt niet tegen. Ze zal wel naar je luisteren als je écht problemen hebt,maar als je begint te zagen over slecht loon,of iets anders onbenulligs,zal ze je zeggen 'Get a grip. Je bent jong,het leven lacht je toe. Maak je niet zo druk over kleine dingen,morgen kan het alweer anders zijn.' Door die mentaliteit,blijft ze mooi met beide voeten op de grond. Ook is ze heel positief ingesteld. Een tegenslag? Geen nood,je kan er uit leren en de volgende keer die je het beter. Ze gelooft ook in karma,dus je zal haar niet snel betrappen op kwaadsprekerij of achterbakse leugens.
    Crush: -foto,naam en karakter- Christina is al twee jaartjes gelukkig samen met Danny Jones. Ze hebben elkaar leren kennen tijdens een interview voor een magazine. Christina was de fotograaf van dienst. Danny was meteen overdonderd door haar schoonheid. Toen ze zich voorstelde,mompelde hij 'Je bent een engel.'. Christina is toen in lachen uitgebarsten en vertelde hem dat ze dat wel meer te horen kreeg. Na het interview zijn ze beginnen praten. Eerst dacht Christina dat hij weer zo'n jongen was die alleen maar aardig tegen haar was omdat ze mooi was. Maar naarmate het gesprek vorderde,bleek hij heel geïnterresseerd in wie ze écht was. Uiteindelijk heeft ze hem toch maar haar nummer gegeven met de boodschap 'Dat hij haar moest bellen als hij haar miste.' Ze was nog maar net de deur van het hotel uit toen haar gsm ging en Danny's stem zei 'Ik moest je bellen als ik je miste?' De volgende avond zijn ze samen uiteten gegaan en de avond eindigde op Danny's slaapkamer. Sindsdien zijn ze onafscheidelijk. Ze gaat mee naar elk concert van McFly en steunt Danny in alles,net zoals hij haar steunt.
    werk/opleiding: Christina werkt als freelance fotografe voor enkele grote magazines. Meestal zijn het foto's voor bij interviews of shoots. In haar vrije tijd legt ze zich toe op de andere kant van fotografie. Ze houdt vooral van foto's met verhalen achter,meestal in zwart/wit.
    Extra? Toen Christina en Danny juist één jaar samen waren,heeft ze van hem een zilveren ring gekregen. Hij heeft net dezelfde. Ze draagt hem dag en nacht,nooit doet ze hem uit.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Doen, en ik vul zometeen wel een rolletje in voor mannelijke vriend van Emma en Rose, heb ik zin in 8D

    Echoes schreef:
    Mag ik de vriendin van Danny Jones invullen?
    x


    tuurlijk!!


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    Rol: Vrienden van Emma en Rosa
    Voornaam: Primrose
    Achternaam: Johnson
    Bijnaam: Rose
    Leeftijd: 19
    Geboortedatum: 11-07-1991
    Familie: De ouders van Rose zijn een beetje 'zweverig'. Een soort hippie's zou je kunnen zeggen. Daarom dat ze haar dochter ook naar bloemen hebben vernoemd. Rose schaamt zich vaak voor haar ouders, soms wenst ze zelfs dat ze 'doorsnee' ouders had. Maar als het er op aan komt houdt ze ziels veel van haar ouders.
    Dan is er nog haar irritante tweelingbroer Chase. Hij wordt door het vrouwelijke geslacht vaak bestempelt als knap, maar Rose beschrijft hem eerder als een onuitstaanbaar lelijk varken. Ze hebben constant ruzie, zelfs over de meest kleine dingen. Haar ouders proberen het altijd te sussen met een of ander vaag meditatie ritueel, maar dat helpt natuurlijk voor geen meter.
    Dat is eigenlijk het enige punt waar Chase en Rose het met elkaar eens zijn, de vage rituelen moeten maar eens ophouden. Ze schamen zich ervoor en willen gewoon als normale tieners leven.
    Uiterlijk: Rose heeft prachtig lang blond haar, een bleke huid en bruine ogen. Dat alles bij elkaar vormt een prachtig geheel. Rose houdt ervan om zich vrouwelijk te kleden en draagt vaak jurkjes met pumps eronder. Vaak draagt ze daarbij enkele armbanden en/of een strik in haar haren. Rose draagt steevast een knalrood horloge. Vaak matcht het totaal niet, maar dat horloge heeft ze ooit van haar oma gekregen die onlangs overleden is.
    Karakter: Rose is een vrolijk en lief persoon in omgang. Ze doet wat ze zelf wilt en is recht door zee. Dat levert soms nog wel eens complicaties op, maar dar is met haar lieve karakter vaak snel weer opgelost. Wel heeft ze vaak momenten waarop ze heel koppig is, wat ze vind moet gebeuren. Dat vinden mensen irritant, maar dan zijn haar vriendinnen er om haar weer met beide benen op de grond te zetten.
    Crush: Rose heeft al een tijdje een crush op Tom Fletcher. Maar ze durft niet op hem af te stappen, omdat ze bang is afgewezen te worden. -mag dat?-
    werk/opleiding: Rose studeert geneeskunde aan Oxford University. En als bijbaantje werkt ze bij starbucks.
    Extra? Voetballen, Rose voetbalt al 9 jaar. Ze keept in het plaatstelijke voetbalelftal. Verder houdt ze van Lezen, zingen, winkelen en met vriendinnen afspreken.


    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 15:38 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Mannelijke vriend van Emma en Rosa
    Voornaam: Joseph Holden
    Achternaam: Caulfield
    Bijnaam: Joe
    Leeftijd: 22
    Geboortedatum: 15 juni 1989
    Familie: Joseph woont bij zijn moeder Daisy Harper (Joseph heeft de achternaam van zijn vader gehouden). Zijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen Joseph net geboren was en is voor de rest van zijn leven bij zijn moeder gebleven. Hij heeft dus nooit contact gehad met zijn vader, maar dat vind hij niet erg, want hij vind het goed zo. Zijn moeder is heel lief en normaal, en heeft hem altijd laten doen wat hij wilde. Hij heeft nu helemaal geen last meer van haar, want hij woont op zichzelf. Toch gaat hij nog vaak bij haar langs.
    Uiterlijk: 1/ 2
    Karakter: Joseph is een levensgenieter en doet dus ook wat hij zelf wilt. Hij is dus erg nuchter, maar kan toch ook wel enthousiast over iets zijn. Verder lacht hij bijna de hele dag en is hij vrolijk. Mensen moeten er veel voor doen om hem boos of verdrietig te krijgen. Joseph maakt vaak sarcastische opmerking, waarbij mensen vaak denken dat hij het echt meent en daarom kan hij onaardig overkomen. Dit is nooit zijn bedoeling, want hij is tegen iedereen heel aardig, zelfs als hij iemand niet mag, zal hij nog proberen aardig te zijn. In zijn/haar gezicht tenminste, want hij kan wel erg roddelen achter iemands rug om. Maar over de mensen die hij wel mag, zou hij nooit iets onaardigs zeggen.
    Crush: Joseph is al anderhalf jaar single, maar als Joseph uitgaat, gaat hij nog wel eens met iemand mee naar huis, zonder dat het echt iets betekend.
    werk/opleiding: Joseph zit in het laatste jaar van een architectuur opleiding, en kan niet wachten om na zijn opleiding helpen met het ontwerpen van gebouwen. Hij heeft al meegeholpen met het ontwerpen van een aantal gebouwen in Londen. Verder heeft Joseph een tijdje als model gewerkt (van zijn 18e tot 20e), maar dat was toch niet wat hij wilde en nu werkt hij in Urban Outfitters op donderdag en zaterdag.
    Extra? Joseph is heel close met Emma en Rosa en ze zijn vaak bij elkaar te vinden, en anders bellen ze (ik weet niet of dit in jouw verhaal past, anders mag dat worden aangepast). Joseph is ook elke zaterdag te vinden in Storm Nightclub in Londen, waar bijna iedereen hem al kent omdat hij er zo vaak komt.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 20:52 ]