• Ja, dat zou ik wel eens willen weten:Y)
    Ikzelf heb 'maar' 200 euro op mijn bankrekening staan. Maar dat komt omdat ik enorm veel boeken gekocht heb de afgelopen twee weken.

    Dus, hoeveel geld hebben jullie? ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Geen idee, eerlijk gezegd. Maar er staat mooi wat op, omdat ik veel heb gewerkt afgelopen zomer, en omdat ik een zuinig kind ben van hier tot Tokio. (krul)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb rond de 360 op mijn rekening staan. Ik ben hard aan het sparen maar het wil niet zo lukken.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    1,30. Lol, ik moet nog sparen weetje. En als ik geld heb op mijn rekening dan gaat het er ook snel vanaf, dus ik doe het meestal bij mijn zus op de rekening, en ik weet haar pincode niet dus. Maar bij mijn zus heb ik 10 cent. Dat is 1,40 lol. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 18:02 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Gheghe ik heb geen bankrekening ik doe het op de ouderwetse manier : De spaarpot

    Niet veel in elk geval. Maar dat komt omdat ik af en toe werk maar het ook weer uit geef.

    Te weinig, omdat ik laatst een cadeautje voor mn moeder moest kopen. Hopelijk krijg ik dat geld nog terug... D:


    Destroy what destroys you.

    1200 euro's


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat ga ik niet zeggen :X


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zou het niet weten. Last time I checked iets van 800 euro, maar dat zal nu wel niet meer kloppen :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Euhm, iets van 250€, maar op mijn zichtrekening zet ik eigenlijk niet zoveel geld
    Op mijn spaarrekening heb ik redelijk veel geld : D

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 18:02 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Spaarrekening iets van 5000 euro, mijn eigen rekening iets van.. 80 ofzo?


    It's time to be happy again.

    Ehm, dat vind ik nou niet echt iets om te vertellen ;P
    Maar alsnog; ik zou het niet weten.


    Opgeven is geen optie.

    €30 ongeveer


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Te weinig.


    Everything is worse without music.

    Lol, dat vind ik te privé om hier te droppen.:'D


    everything, in time