• Nou ik ben dus nogal bang voor sommige dingen, dus dit was echt eng:
    De hele hal was donker, en boven op de overloop ook. En ik moest naar boven om het licht van de overloop aan te doen, en er brandde nog een zwak lichtje van mn zusje haar kamer, dus alle 2 deuren waar je tegen aankijkt als je de trap op loopt, stonden op een kier, en waren echt heel donker en eng, vooral met zo'n klein lichtje erbij. En zelf was het ook donker boven, brr. Ik werd zo bang, en ben gelijk naar mn kamer gegaan en een stoel voor de deur gezet.
    Ik ben gewoon heel snel bang, maar t' was ook gewoon eng.
    Hebben jullie ook wel eens van die momenten, ergens in je huis, waar je eerst altijd het licht moet aandoen ofzo, of een plek waar je niet graag heengaat, in je huis? D:

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 20:55 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    RESURGAM schreef:
    Ja, dat gevoel ken ik wel. Of dat ik met mijn ogen open lig in het donker omdat ik alles in de gaten wil houden. (A)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik ben niet graag àlleen boven, al is het er helemaal niet eng, lol.
    Ik ben gewoon graag in de buurt van anderen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    RESURGAM schreef:
    Ja, dat gevoel ken ik wel. Of dat ik met mijn ogen open lig in het donker omdat ik alles in de gaten wil houden. (A)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    ja dat gevoel heb ik. zolders vind ik altijd heel eng D:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    jup >.<
    ik háát de zolder & de schuur & ik ben ook niet graag alleen boven ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik móét overal de lichten aandoen als ik naar de wc ga 's avonds, anders ga ik niet. en ik kijk steeds om me heen om te kijken of er iemand is. en ik een geluid hoor dan flip ik hem echt keihard.
    ja, noem me maar een schijtlaars :') ik ben echt doodsbang.


    Destroy what destroys you.