• Ik had net dansen en ik houd daar zo van, gewoon bewegen op een manier waar ik van houd en dat ook nog op muziek. Het is echt een soort uitlaatklep, en ik laat me dan ook gewoon gaan. Nu ben ik weer helemaal fris en vrolijk.

    Wie heeft dat nou ook na het sporten.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Na het sporten, ben ik meestal kapot. Maar ik dans al meer dan 8 jaar, dus ben het gewend.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik sport niet, haha. :')

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 21:23 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    xLoveYouRick schreef:
    ik sport niet, haha. :')


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik sport in periodes ... Maar als ik dan uit de sportschool kom voel ik me heerlijk! :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Daarom voel ik me ook zo gelukkig tijdens het uitgaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben net gaan fitnessen. Ik voel mij altijd goed na de douche. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    xLoveYouRick schreef:
    ik sport niet, haha. :')


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik zwem iedere dinsdagavond. Daarna voel ik me ook fris en vrolijk xd


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik doe aan jiu jitsu, dan mag ik iedereen slaan en zo (: Keihard al je spieren gebruiken om te ontkomen aan een wurging of armklem. Heerlijk!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Eh is paardrijden ook een sport? xD

    Gehehe na paardrijden heb ik nog te veel engergie, en daarna ga ik nog sporten ook xD


    What is youre favo scary movie?

    MvrDracula schreef:
    Eh is paardrijden ook een sport? xD

    Gehehe na paardrijden heb ik nog te veel engergie, en daarna ga ik nog sporten ook xD


    Hoe kun je dat vragen? ._.
    Het is notabene een onderdeel van de Olympische spelen ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.