• Soms moet je de persoon van je wie je ongelofelijk veel houdt loslaten voor zijn of haar eigen bestwil.



    Rachels Story is mijn nieuwste story en gaat over het leven van Rachel Black, het zusje van Jacob van Twilight, vanaf het moment ze weer in La Push komt wonen. Het is een verhaal vol met drama en romantiek. Over hoe ze een jongen moet laten gaan, en pijn doen, en hoe ze een andere jongen bij kan houden. Hij loopt ongeveer hetzelfde als de verhaallijn van de originele boeken, er zijn maar een paar kleine verschilletjes en het verhaal gaat verder na 'Breaking Dawn'.

    Rachels Story

    Willen jullie hem lezen?
    Ps: De proloog staat al online

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 19:15 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 maart 2011 - 21:45 ]


    Live life limitless.

    -> Even de link aangepast (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik zal natuurlijk eens kijken =) Je had me al eens het eerste deel doorgezonden via bericht ofzo en dat vond ik héél goed.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Klinkt goed.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Klinkt goed.


    Dank je, hij staat al online voor als je hem wilt lezen. Nou ja, de proloog dan


    Live life limitless.

    Ik weet dat je er al veel aan geschreven hebt, niet? :D But you know my opinion sweetheart (:


    everything you imagined, and more...

    coloredwords schreef:
    Ik weet dat je er al veel aan geschreven hebt, niet? :D But you know my opinion sweetheart (:


    Ja, ik heb hem al helemaal af geschreven ^^ Nu nog wachten tot wat meer mensen heb willen lezen >.<


    Live life limitless.